בעקבות בית הלחמי: שוכמן חתם בהפועל תל אביב לשנתיים

חואקין שוכמן
חואקין שוכמן | הפועל תל אביב, רשמי

הגארד ימשיך לשתף פעולה עם מי שאימן אותו בגלבוע/גליל ויעזוב את המועדון הצפוני לאחר שבע שנים. לאחר החתימה אמר: "שמח ומתרגש להצטרף, מחכה לשחק מול אלפי האוהדים של הפועל באולמנו הביתי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי החל לעבוד. כפי שהיה צפוי לאחר חתימתו של המאמן בהפועל תל אביב, היום (שלישי) הודיע המועדון האדום על צירופו של חואקין שוכמן לשנתיים הקרובות. הגארד (24, 1.91) יעזוב לאחר שבע שנים את המועדון בו העביר את כל קריירת הבוגרים עד כה, הפועל גלבוע/גליל, ויצטרף לבית הלחמי אשר בינו לבין השחקן ישנה מערכת יחסים קרובה.

שוכמן נבחר לשחקן ההגנה של הליגה בעונת 2017/18 וקיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל. בעונה האחרונה, כמו כל הקבוצה שלו, הוא ירד מעט ביכולתו וקלע 7.9 נקודות (לעומת 9.2 שנה לפני כן), להן הוסיף 4.4 ריבאונדים (5.4 ב-2018) ו-4.2 אסיסטים. "אני שמח ומתרגש להצטרף להפועל תל אביב. מחכה לשחק מול אלפי האוהדים של הפועל באולמנו הביתי", אמר הרכש הטרי של הפועל עם חתימתו.

בכך נוסף חלק שלישי לקאדר הישראלי של האדומים, הכולל את תומר גינת וים מדר, כאשר גם איזייה אייזנדורף ומייקל בריסקר על הכוונת. בית הלחמי, שכבר אמר ביום חתימתו כי "שוכמן מתאים לד.נ.א" של הפועל תל אביב, התייחס לצירופו של הגארד: "אני שמח שחואקין הצטרף אלינו, מהיכרותי עמו הוא יביא איתו לכל משחק את כל הלב והנשמה, יחד עם הרוח המיוחדת שלו – זו שאנו רוצים לראות מהשחקנים שישחקו העונה בהפועל תל אביב".

יעזוב את גלבוע/גליל אחרי שבע שנים. חואקין שוכמן (יוני אריאלי)
יעזוב את גלבוע/גליל אחרי שבע שנים. חואקין שוכמן (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי