שוכמן בראיון: "ברגע שהפועל פנתה ואריאל מונה, לא היה ספק"

חואקין שוכמן
חואקין שוכמן | הפועל תל אביב, רשמי

הגארד שעזב את הגלבוע אחרי עשור והצטרף לאדומים: "זה חדש ומוזר לי, אבל בקטע טוב". הציפיות הגבוהות: "בשביל זה אני מגיע". על קבוצתו נעוריו: "האופי שלי נבנה שם, מודה לכל מי שקשור למועדון"

(גודל טקסט)

אחרי עשור בגלבוע, חואקין שוכמן חתם לשנתיים בהפועל תל אביב והערב (רביעי) הוא דיבר על המעבר בראיון שהעניק לתוכנית הספורט של 103FM.

המעבר להפועל תל אביב: "זה חדש לי ומוזר, אבל בקטע טוב. אני מתרגל יותר ויותר כל יום. לאריאל (בית הלחמי) היו לא מעט אחוזים בכך שחתמתי, אבל יחד עם זאת רציתי כבר אתגר חדש. חיפשתי קבוצה בסדר גודל כזה, אבל גם לאריאל וגם למועדון עצמו היה חלק בהחלטה".

האם היה ביקוש ממועדונים אחרים בישראל: "קבוצות אחרות התעניינו, אבל אני לא אכנס לשמות. ברגל שהפועל תל אביב פנתה ואריאל נכנס לנעלי המאמן, לא היה לי בכלל ספק שזה הכיוון שלי. ניצב בפני אתגר חדש, משהו באמת שאני הולך לחוות לראשונה, אבל אני מרגיש בשל ואין לי ספק שאעמוד בו. אני מרגיש בנוי לזה".


יאמן את שוכמן גם בהפועל תל אביב. בית הלחמי (האתר הרשמי)

על הציפיות הגדולות בהפועל תל אביב: "אתם מסתכלים על הדברים הפחות חיוביים, אני מסתכל על הדברים הטובים. בשביל זה אני מגיע. יש דברים שאוכל לענות עליהם רק בעוד ארבעה או חמישה חודשים, כשאהיה חלק מהמועדון. כרגע, אני מתרכז נטו בדברים הטובים שיש במועדון ולשם אני מכוון".

הגעה למועדון גדול: "מאז ומתמיד רציתי לקחת חלק מקבוצה בסדר גודל כזה. עברתי את ההתבגרות שלי בגלבוע ואני מצפה כבר לשחק בהפועל תל אביב, קבוצה שאולי יהיו בה זרים יותר טובים וישראלים יותר בכירים ומנסים. תמיד כיף לשחק עם שחקנים טובים ואני מאושר שיש לי את ההזדמנות הזו".

על גלבוע גליל: "רוצה לנצל את הבמה על מנת להודות לכל האנשים במועדון. סגרתי שם עשור – שלוש שנים בקבוצת הנוער ועוד שבע בבוגרים. בניתי את עצמי ואת האופי שלי במהלך התקופה הזו ואני מרגיש שאני מגיע להפועל תל אביב מוכן. זה לא פשוט בכלל לעזוב אחרי עשור. הייתה לי אפשרות ללכת גם בשנה שעברה, אבל החלטתי לוותר כי הרגשתי שיש לי המון דברים לתת לגלבוע. השנה הרגשתי את הגב מהבעלים, מהקהילה ומהאוהדים. הרגשתי שהם מאחוריי ואני שלם לגמרי עם ההחלטה הזו, למרות שהיא לא פשוטה".


נפרד מביתו אחרי עשור. שוכמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי