פרנקו: "כל שחקן הגיע מכוכב אחר, חדר ההלבשה לא היה בריא"

דני פרנקו
דני פרנקו | עומרי שטיין

מאמן עירוני נהריה התייחס למצב אשתקד בהפועל תל אביב: "היו המון אמריקאים ומתאזרחים, מיקס של אנשים שהוא פשוט לא בריא לקבוצת כדורסל". על ליאור אליהו: "דיברנו לפני יומיים, הוא לא יודע עדיין"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
אחרי עונה לא ממש מוצלחת בהפועל תל אביב, דני פרנקו חתם לעונה בעירוני נהריה והערב (רביעי) הוא התראיין בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על הכל.


האפשרות שליאור אליהו יצטרף לעירוני נהריה: "האמת היא שאני עדיין לא יודע מה הוא רוצה לעשות. דיברתי איתו לפני יומיים, אבל אני חושב שהוא בעצמו עדיין לא יודע מה הוא הוא מתכנן".


מדוע לא ניסה לצרף את חואקין שוכמן, שחתם בהפועל תל אביב: "בכל מקום אפשרי הוא אמר שהוא רוצה ללכת אחרי אריאל בית הלחמי. דיברתי איתו, אבל הוא רצה לחבור לתומר גינת שהוא חבר שלו ואני חושב שזה מהלך חכם מאוד אחרי מה שהיה בהפועל תל אביב בשנה האחרונה והמצב הלא בריא בחדר ההלבשה. זה מהלך נכון עבור תומר ואולי גם עבור חואקין עצמו. מה היה לא בסדר בחדר ההלבשה? היו המון אמריקאים ומתארזחים, מיקס של אנשים שהוא פשוט לא בריא לקבוצת כדורסל. אחד בא מנוגה ואחד הגיע ממאדים. לתומר גינת חשוב מאוד שיהיה לו קשר עם השחקנים האחרים".


על קבוצתו החדשה: "אני מגיע לאתגר חדש, מקום שלא הייתה בו הצלחה בשנתיים האחרונות ורוצה לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר. הפועל תל אביב? הראש שלי נמצא אך ורק בנהריה".



גינת. הגעתו של שוכמן תעשה לו טוב? (דני מרון)


על כך שהקבוצה מעוניינת להירשם ליורופקאפ: "יש פה גל של אנשי ספורט שאומרים שלכדורסל הישראלי חשוב שיהיו כמה שיותר קבוצות באירופה. אני שם בצד לרגע את אי הנוחות. אנשים במנהלת ובחלק מהקבוצות עסוקים בלשים לנו רגליים. רוצים שקבוצות ישראליות יתמודדו באירופה או לא? זאת השאלה".


הקושי בשתי מסגרות: "נהריה לא נמצאת באזור המרכז, זו הקבוצה הכי צפונית בליגה ונכון שמבחינת התנהלות זה לא פשוט, אבל נדדנו בכל מיני מדינות ונסענו הרבה יותר רחוק מאשר לנהריה. נכון שמבחינת המועדון זה לא קל, אבל חשוב לכדורסל הישראלי, שתקוע בסטיגמה של בין הרצליה לראשון לציון, שהוא יגיע לכל הארץ. אסור לתקוע אותו על איזה מטר מרובע.


"עם אריק אלפסי, נהריה נעצרה רק ברבע הגמר בצ'מפיונס ליג ועשתה עונה יוצאת מן הכלל. יכול להיות ששתי מסגרות יזיקו לנו, אבל הליגה פה ארוכה. אם ננהל את הדברים הנכון, יהיו עליות וירידות ואני מאמין שנדע להתנהל נכון. יש אנשים במערכת שכבר היו בסיטואציה הזו כולל אותי, ובסופו של דבר הצלחתי. אני מקווה שההשתתפות שלנו תאושר ונוכל ללכת קדימה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי