בריסקר חתם בהפועל ת"א לשלוש שנים: "יהפוך לשחקן מוביל"

מייקל בריסקר
מייקל בריסקר | FIBA

האדומים הודיעו על צירופו של הקלעי בן ה-21, ששיחק בעירוני רעננה בשנים האחרונות. היו"ר רמי לוי הצהיר: "צורף בהמשך לרצון שלנו להעמיד קבוצה צעירה, תוססת ומוכשרת"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה והיום (חמישי) הודיעה על החתמתו של מייקל בריסקר, הנחשב לאחד הכישרונות הצעירים הבולטים בכדורסל הישראלי.

בריסקר בן ה-21, מתנשא לגובה של 1.86 מטר והוא ילבש את המדים האדומים בשלוש העונות הקרובות אחרי שהיה אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה בקיץ שעבר. באותה תחרות הוא קלע יותר מ-15 נקודות למשחק בממוצע והחל משבוע הבא כבר ייצג את ישראל במשחקי האולימפית באוניברסיאדה בנאפולי.

בשנים האחרונות שיחק בריסקר בעירוני רעננה והיה מהשחקנים הבולטים בליגה הלאומית. בעונה שעברה, בה קבוצתו סיימה במקום הראשון בסוף הליגה הסדירה והודחה בחצי גמר הפלייאוף, העמיד ממוצעים 14.4 נקודות למשחק עם 40.2% מחוץ לקשת, בתוספת ליותר משלושה ריבאונדים ואסיסטים למשחק.

היו"ר רמי כהן אמר על צירופו: "אנחנו שמחים על צירופו של מייקל. זאת בהמשך לרצון שלנו להעמיד קבוצה צעירה, תוססת ומוכשרת. אין לנו ספק שמייקל שחקן מוכשר שייהפך לשחקן מוביל בכדורסל הישראלי. אנחנו שמחים שזה יקרה במדי הפועל תל אביב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי