טל דן האריך חוזה בנס ציונה, רביב לימונד עשוי להצטרף

טל דן
טל דן | אודי ציטיאט

הקפטן יסגור עשור בכתום: "אני שמח להישאר בבית שלי, משפחה לא בוחרים". היו"ר מזרחי: "הוא זן נדיר במחוזותינו, כמוהו יש רק אחד". הגארד שלא ימשיך בהפועל תל אביב נמצא על הכוונת

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה, שסיימה את העונה האחרונה במקום החמישי, השלימה היום (שני) את החתמתו של טל דן, שיישאר במדי הכתומים לשנתיים נוספות לפחות וישלים 10 שנים במועדון.

הפורוורד אמר לאחר החתימה: "אני שמח להישאר בבית שלי" והוסיף, "זה המקום שאני מרגיש בו הכי בנוח, משפחה לא בוחרים. אני מודה ליניב מזרחי ונדב זילברשטיין על האמון. בעולם הכדורסל שום דבר לא מובן מאליו. אני רוצה להמשיך להצעיד את המועדון עוד צעד קדימה ביחד עם הקהל המדהים שלנו ואני כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל".

בתכנית הספורט ב-103FM הוסיף דן: "זה מדהים שאני אשלים עשור, יש לזה המון יתרונות וחבל שזה לא קורה הרבה. המשכיות היא דבר חשוב למערכת ולמועדון, ממנהל הקבוצה, איש המשק, מאמן הכושר, כולם הרבה שנים כאן וזה כיף ממש. נשארתי ועליתי ליגה עם הקבוצה כי הבנתי שיש לי משהו טוב ביד. תמיד יש אלטרנטיבות, גם עשיתי שנים טובות ואני מרגיש טוב, אבל למדתי להעריך את מה שי שלי וזה המזל הכי טוב שלי. לא ראיתי את עצמי עובר למכבי ת"א או להפועל ירושלים, אז לעבור לראשון, הרצליה, הפועל ת"א וכו', כבר העדפתי להישאר בנס ציונה. גם גדלתי פה וזה הבית שלי, אני אוהב את העיר".

ציפיותיו לעונה הקרובה: "לעשות הכי טוב בשבילי ובשביל המועדון. המועדון נרשם לאירופה וזו חוויה שמרגשת אותי. עם הגיל כבר לומדים שצריך לטפל בגוף אחרת אז עשיתי בפגרה בעיקר פילאטיס וחדר כושר, עוד לא נגעתי בכדור, אבל ממחר אעבוד עם מאמן הכושר שלנו בהדרגתיות ואז אתחיל לחזור לכושר".


יסגור עשור בכתום. דן (אודי ציטיאט)

דן הוא הקפטן ומלך הסלים של נס ציונה בכל הזמנים. העונה החולפת, שהסתיימה ברבע גמר הפלייאוף עם הפסד 1:3 בסדרה להפועל אילת, הייתה עונת השיא שלו בה רשם 11.4 נק', 4.3 אס', ו-6.1 ריב' בממוצע למשחק. בנוסף להישג של המקום בפלייאוף, נבחר לחמישייה השנייה של העונה, והיה חלק מרכזי בעונה הראשונה של הקבוצה בטורניר אירופי, כשהשתתפו ביורופקאפ.

היו"ריניב מזרחי התייחס: "בעידן של היום אין סמלים וטל דן הוא זן נדיר במחוזותינו. שחקנים עוברים מקבוצה לקבוצה, אבל טל דן יש רק אחד. אנחנו שמחים שטל נשאר איתנו ומקווים שהוא ימשיך להנהיג את הקבוצה להצלחות גם בשנים הבאות".

בנושא הסגל של המאמן נדב זילברשטיין לעונה הקרובה, במועדון מנסים לצרף את רביב לימונד, הגארד של הפועל תל אביב בשנים האחרונות, שקיבל הודעה מהאדומים כי הוא רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. מעבר ליכולותיו המקצועיות של לימונד, הרצון להחתימו נובע גם בגלל העזיבה הצפויה של גולן גוט.

רביב לימונד. לא בתוכניות של אריאל בית הלחמי לעונה הקרובה (עדי אבישי)
רביב לימונד. יעזוב את הפועל ת"א, יגיע לנס ציונה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי