מאדום לסגול: יוגב אוחיון חתם בהפועל חולון לשנתיים

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | האתר הרשמי של הפועל חולון

הרכז עוזב את הפועל ירושלים שהעדיפה להשאיר את בר טימור ויחבור לקבוצתו של שרון דרוקר: "מחכה לפגוש את החברים החדשים, הצוות המקצועי והאוהדים. מצפה לנו עונה מאתגרת עם מטרות, נעשה הכל כדי לעמוד בהן"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ממשיכה לכוון גבוה והיום החתימה שחקן חיזוק ראשון. יוגב אוחיון חתם היום (ראשון) על חוזה לשתי עונות בשורות הקבוצה של שרון דרוקר. הרכז מגיע מהפועל ירושלים, שם החליטו לא לממש את האופציה עליו ולהשאיר את בר טימור.

הבעלים של הפועל חולון שלמה אייזיק התייחס לחתימה: "אני שמח על הצטרפותו של יוגב לחבורה הסגולה, כולי תקווה שהוא יתרום לנו רבות מניסיונו ומיכולתו בכל הזירות בהן נתחרה. אין ספק שיוגב הינו מעל הכל תוספת אנושית חיובית, שתתרום רבות ל"חדר ההלבשה" וליצוגיות של המועדון". אוחיון אמר על המעבר מאדום לסגול: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל חולון, מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים, הצוות המקצועי וכמובן את האוהדים. מצפה לנו עונה מאתגרת עם מטרות, נעשה הכל כדי לעמוד בהן וכמובן להנות".

מאמן הקבוצה שרון דרוקר, שנמצא בלאס וגאס ובוחן שחקני חיזוק פוטנציאליים לקבוצה, התייחס אף הוא להחתמה: "שמחים לקבל את יוגב למשפחה הסגולה, לי אישית יש היכרות ארוכה וטובה איתו, עוד מהתקופה שאימנתי אותו בהפועל גליל עליון. מדובר בשחקן מצוין ובאישיות יוצאת מן הכלל ואנחנו בטוחים שיתרום מניסיונו ומנהיגותו להצלחת המועדון".

עובר מאדום לסגול. יוגב אוחיון (ערן לוף)
עובר מאדום לסגול. יוגב אוחיון (ערן לוף)

אוחיון מצטרף בחולון לגיא פניני, חברו מימי מכבי תל אביב שחתום בקבוצה לעונה הבאה, לצד עמית שמחון ושלומי הרוש. זו תהיה התחנה החמישית בישראל עבור הרכז בן ה-32, שעלה לבוגרים ממחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, משם המשיך לנהריה וגם עבר בהפועל ירושלים לקדנציה ראשונה לפני שהגיע למכבי תל אביב, שממנה חזר לבירה. בעונה החולפת הוא קלע 5.9 נקודות ב-19 משחקי ליגה בעונה הסדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי