דיווח: תאודוסיץ' סירב לווירטוס בולוניה, מתקרב למכבי תל אביב

מילוש תאודוסיץ'
מילוש תאודוסיץ' | Harry How/Getty Images

ב"Resto del Carlino" נטען שהסרבי דחה את האפשרות לעבור לקבוצה שלא תשתתף ביורוליג ושכעת קבוצתו של ספרופולוס היא המועמדת המובילה במירוץ

(גודל טקסט)

בסוף השבוע נטען באיטליה שמילוש תאודוסיץ' מעדיף את הצעתה של ארמני מילאנו על פני זו של מכבי תל אביב, אבל היום כבר היו מקורות בארץ המגף שנשמעו אחרת. ב"Resto del Carlino" אף הגדילו לעשות כאשר פרסמו שהסרבי סירב רשמית להצעת וירטוס בולוניה וכעת נוטה לחתום במכבי תל אביב.

תאודוסיץ', כך לפי הדיווח, סיים עם הפרק ב-NBA וישוב לאירופה, אולם וירטוס לא תשתתף ביורוליג ומבחינתו רק קבוצה שתשתתף במפעל הבכיר נמצאת על הפרק – כשמכבי תל אביב, כאחת שזכתה במפעל שש פעמים, כעת מוזכרת כמועמדת המובילה.

כידוע, תאודוסיץ' כבר בן 32, אך עדיין נחשב לשחקן מבוקש מאוד באירופה כשבין השאר הוזכרו לאחרונה כמועמדות לצרפו גם קבוצות פאר כמו צסק"א מוסקבה ואולימפיאקוס, שתי אקסיות של הסרבי. תאודוסיץ' עזב את צסק"א לטובת ה-NBA ב-2017, אבל נחתך על ידי לוס אנג'לס קליפרס בפברואר האחרון. הוא צפוי להשתכר כשלושה מיליון יורו בחוזה לשנתיים, בין אם יחתום בתל אביב, במילאנו או בפיראוס – שלוש הקבוצות שנחשבות למובילות במירוץ אחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי