הפועל ירושלים סיכמה עם סולימאן בריימו מהפועל אילת

סולימאן בריימו
סולימאן בריימו | אודי ציטיאט

חיזוק משמעותי לעודד קטש: הרכז הניגרי, שהיה מהשחקנים המצטיינים בקבוצה הדרומית וזכה בתואר השחקן השישי של העונה, על סף מעבר לעיר הבירה. עידן זלמנסון צפוי לעשות בקרוב את אותה הדרך

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיכמה היום (שני) עם הסנטר סולימאן בריימו (29, 2.03), ממצטייני הפועל אילת בעונה החולפת. הרכז הניגרי יחליף את ג'וש אוונס בשורות האדומים, ויהיה שחקן הרכש הראשון של עודד קטש לעונה הקרובה. בעונה האחרונה בדרום, בריימו סיים עם ממוצעים מרשימים של 15.5 נקודות ו-7.6 כדורים חוזרים, והיה שותף מלא להצלחה של שרון דרוקר ואילת בהעפלה לשלב הפיינל פור, שם נוצחו על ידי מכבי תל אביב.

בריימו הצטרף להפועל אילת באוקטובר האחרון מיניסיי הרוסית, המשחקת בליגת ה-VTB, בה בלט במיוחד בעונת 2016-17. כאמור, בעונתו הראשונה בכדורסל הישראלי הצליח לספק יכולת מרשימה, והוא נבחר על ידי מנהלת הליגה לשחקן השישי של העונה.

מלבד הניגרי, חברו לקו האחורי באילת, עידן זלמנסון סיכם גם הוא אצל מחזיקת הגביע, ויעשה את אותה הדרך. הקבוצה מהבירה מגלה עניין גם ברפי מנקו, שעשוי להיות השחקן השלישי שיעלה צפונה לירושלים מאילת. הפועל ירושלים נפרדה אתמול מיוגב אוחיון, שעבר אתמול באופן רשמי להפועל חולון.

סולימאן בריימו מנסה לחסום את ג'ייקובן בראון. בעונה הבאה ישתפו פעולה (דני מרון)
סולימאן בריימו מנסה לחסום את ג'ייקובן בראון. בעונה הבאה ישתפו פעולה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי