פניני בראיון: "כרגע הגוף מגיב טוב, אבל אי אפשר לדעת"

גיא פניני
גיא פניני | דני מרון

הכוכב של הפועל חולון התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לתקופת ההחלמה שלו מהניתוח שעבר: "כרגע בחצי הדרך, אני לא מרגיש כמו בגיל 25". וגם: אי הוודאות בליגה, נבחרת העתודה וצירוף יוגב אוחיון

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

גיא פניני נמצא בתקופה מאוד מסקרנת בקריירה. הפורוורד בן ה-35 מחלים בימים אלו מניתוח שעבר בשריר הירך האחורי בסיום העונה החולפת, ועדיין צפויה לו תקופת החלמה לא קצרה. שחקנה של הפועל חולון התראיין היום (שני) בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר על תקופת השיקום שלו, על הסיכונים שקבוצתו לוקחת לקראת העונה הקרובה וגם על נבחרת העתודה.

תקופת השיקום: "האמת שהשיקום עובר טוב לפי הפרוטוקול. פציעה לא פשוטה, אבל אנחנו עובדים בדרך הנכונה. כרגע אני בחצי הדרך של ההחלמה, ובעוד חודשיים או שלושה אתחיל אימוני מגע".

הציפייה שיחזור לפתיחת העונה: "לתכנן תכנונים זה טוב ויפה, אבל בסופו של הדבר הגוף צריך להגיב טוב, וכרגע הוא מגיב טוב. אם הכל ילך כפי שמתוכנן, אז אני אהיה בפתיחת העונה, אבל אי אפשר לדעת שום דבר".


הלחץ והסיכון שהוא לוקח בגיל 35:
"לא מפעילים עליי לחץ. קצב ההחלמה שלי הוא לפי הפרוטוקול של הרופא. זה הזמן שאני צריך לחזור. כשנפצעתי, הרופא שאל אם אני רוצה לחזור ולשחק וזה בכלל לא היה נושא למחשבה. אני יודע שהגוף לא כמו בגיל 25, אבל הרעב והרצון כן, וזה הכי חשוב".

אם סוף העונה החולפת היה אחר במצב שהסגל היה בריא: "ואם אני אגיד שכן, זה ישנה משהו? אני בטוח שאם דברים היו נראים אחרת והיינו בסגל מלא, היינו יכולים להגיע לפחות לפיינל פור ושם הכל יכול לקרות. אני לא אומר שהיינו לוקחים אליפות כי מכבי תל אביב והפועל ירושלים היו יותר טובות מאיתנו, אבל בפיינל פור הכל יכול לקרות".

גיא פניני. הגוף לא מרגיש אותו דבר אבל הרעב עדיין קיים (עדי אבישי)
גיא פניני. הגוף לא מרגיש אותו דבר אבל הרעב עדיין קיים (עדי אבישי)

סגל הקבוצה שנבנה והצטרפותו של יוגב אוחיון: "קודם כל בונים סגל רחב מאוד. נכון שבחולון אנחנו משחקים פעמיים או שלוש בשבוע וזו מעמסה פיזית, בגלל זה צריך להביא שחקנים זרים צעירים, שיכולים לעמוד בעומס הזה. אני בטוח שבחלוקת זמנים נכונה אפשר לעבור את כל זה. שחקן כמו יוגב, שעבר הרבה מאוד בקריירה שלו והוא חיובי מאוד בחדר ההלבשה. כמובן שאנחנו לוקחים סיכון, אבל אם בונים סגל בצורה נכונה אפשר לעמוד בעומס.

נבחרת העתודה: "האמת, לא ראיתי אותם אבל אני מכיר כמה שחקנים משם מעולם הכדורסל. יש שם את הכישרון הכי גדול ב-20 השנים האחרונות בכדורסל הישראלי. יש שם גם את ים הדר ועידן אלבר, השאלה רק מה עושים איתם אחר כך. אני יכול ללמד אותם כמה דברים, אבל מה המאמנים מלמדים אותם? ואיזה הרגלים הם לוקחים? ולמה העתודה בשנה שעברה לוקחת אליפות ואז שחקניה נעלמו?".

הקבוצות שלא מצליחות להעמיד תקציב לקראת העונה: "כן, אני חושב שזה קיץ ראשון אחרי הרבה שנים שיש אי ודאות כזאת. אני חושב שאשדוד חשובה לליגה וגם אילת. אני לא יודע בדיוק מה קורה שם אבל אני מקווה שיצליחו לסדר את הבעיות כדי שתהיה ליגה ראויה. מוזר לשמוע שאשדוד הולכת לשלושה זרים אבל לא תקבל את הגמול שסיכמנו עליו"

יכולת הקליעה אחרי הפציעה: "קלעי לא יפסיק אף פעם לקלוע. גם אם עוד 20 שנים תפגשו אותי, אתם תראו את זה. גם אם גיא גודס ינסה היום תראו שהיכולת לא נפגעה. רק על הרגליים צריך לשמור בצורה כלשהי."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי