עירוני נהריה החתימה את איתי שגב: "שואפים להיות בצמרת"

איתי שגב
איתי שגב | עירוני נהריה, רשמי

הפורוורד עולה צפונה לאחר עונה מלאת עליות וירידות בראשל"צ והיו"ר ניסים אלפסי מכוון גבוה. פרנקו: "הוא ביסס את עצמו כאחד הגבוהים המובילים בכדורסל שלנו". איגור נסטרנקו ויפתח זיו צפויים לעזוב

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה הודיעה היום (שני) על הצטרפותו של איתי שגב (24, 2.04 מ'), הפורוורד הישראלי ששיחק בעונה החולפת במכבי ראשון לציון. שגב העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 7.3 נקודות, 6.5 כדורים חוזרים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

יו"ר הקבוצה, ניסים אלפסי אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של שגב לסגל. אנו ממשיכים במלאכת ההרכבה ושואפים להיות בצמרת הליגה. מכירת המינויים נמצאת בעיצומה ואין לי ספק שתהיה לנו עונה מעניינת ומאתגרת. לאוהדים צפוייה חוויה ספורטיבית מהנה".

המאמן דני פרנקו הוסיף: "אני מברך על ההחתמה. כבר בגיל 24 שגב ביסס את עצמו כאחד הגבוהים המובילים בכדורסל שלנו. הוא מגיע אחרי עונה טובה בראשון לציון ואצלנו בנהריה הוא ימשיך את קו ההתקדמות שלו".

העונה של שגב בכתום הייתה די הפכפכה, כשבתחילתה פרח תחת המאמן צביקה שרף, אך מעמדו התערער בהמשך ותחת גיא גודס ישב זמן רב על הספסל של סגנית האלופה. מי שעשוי לעזוב את הסגולים לאחר הגעתו של שגב הוא הסנטר איגור נסטרנקו. הקבוצה מעין שרה החתימה הקיץ גם את טוני גפני על תקן שחקן זר ואת המתאזרח טרוויס ווריק. עופר רחימי מונה לעוזרו החדש של דני פרנקו, שיאמן את הקבוצה החל מהעונה הקרובה. 

יפתח זיו. רוצה לשחק במסגרת אירופית (אודי ציטיאט)
יפתח זיו. רוצה לשחק במסגרת אירופית (אודי ציטיאט)

הגארד הישראלי השני של הסגולים, יפתח זיו, מבקש לשנות אווירה ולהצטרף לאחת מקבוצות הליגה, המשתתפות גם במפעל אירופי. הפועל ירושלים והפועל חולון לא צפויות להחתימו, בגלל שעמדתו מאויישת על ידי שחקנים אחרים. בבירה משחקים על העמדה של זיו תמיר בלאט וג'ייקובן בראון. ובנוסף, חולון החתימה את יוגב אוחיון ואת שלומי הרוש שהאריך חוזה לשנתיים נוספות. מכבי ראשל"צ יכולה להיות אופציה עבור זיו, כשבשורותיה חתומים הגארדים נמרוד טישמן והזרים אלכס המילטון וגו'רדן סווינג, ולכן קיים סיכוי שיחתום בבית מכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי