הפועל ירושלים הודיעה: נמרוד לוי חתם, בר טימור האריך חוזה

נמרוד לוי
נמרוד לוי | הפועל ירושלים, רשמי

הפורוורד שרשם 15.2 נק' למשחק באשדוד בעונה החולפת כולל שיא עונתי של 36 נק' במשחק, מצטרף לסגל של קטש: "מאמין שנוכל להפוך את העונה למוצלחת עוד יותר מהקודמת". גם הרכז שנשאר ילבש אדום בשנתיים הקרובות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, בה תשחק גם בזירה המקומית וגם בליגת האלופות של פיב"א, והיום (רביעי) השלימה את צירופו של רכש ישראלי חדש: נמרוד לוי חתם לשנתיים בקבוצה מהבירה ויעזור לקטש וחבורתו במסע האירופי שלהם. בנוסף, גם בר טימור חתם היום על הארכת חוזה לשנתיים נוספות ויסגור שבע שנים בבירה.

לוי (24, 2.08) שיחק בעונה החולפת במכבי אשדוד ורשם בה ממוצעים של 15.2 נק' ו-7.1 ריב' למשחק, כולל שיא עונה לשחקן ישראלי בליגה עם 36 נק'. הפורוורד נכלל גם בסגל נבחרת ישראל בקמפיין האחרון ורשם 7 הופעות במדים הלאומיים, קולע 4.2 נק' למשחק וקוטף 3.3 ריב'.

לוי אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים. ראיתי את הקבוצה השמחה והמצוינת שהייתה כאן בעונה שעברה ואני מאמין שביחד נוכל להפוך את העונה הקרובה למוצלחת עוד יותר. זה מועדון גדול עם קהל נפלא שמכוון הכי גבוה שיש ואנחנו נעבוד קשה כדי להגיע לשם".

המאמן עודד קטש אמר: "כולנו שמחים שנמרוד איתנו. הוא שחקן מצוין שמביא איתו יכולות מאוד מגוונות בהתקפה וחוש מצוין לריבאונד. נמרוד הוא אחד שלא מפסיק לעבוד קשה ולהתקדם משנה לשנה, גרף השיפור שלו מרשים ואני בטוח שגם בעונה הקרובה נראה אותו עושה עוד כמה צעדים קדימה ועוזר לנו לעמוד ביעדים של המועדון".


בר טימור. גם הוא חתם הבוקר על חוזה חדש (הפועל ירושלים)

באשר לטימור בן ה-27, שהצטרף בקיץ 2014 והיה שותף כבר בעונתו הראשונה לזכייה באליפות ההיסטורית, העונה הוא עלה למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים של המועדון בליגה ובסך הכל רשם עד היום לא פחות מ-264 הופעות רשמיות במדי הקבוצה. מאמן הקבוצה, קטש אמר על כך: "בר הוא בשר מבשרו של המועדון הזה. הוא מחובר לעיר, לקהל ולמערכת ברמה שנדיר למצוא בימינו וזה תמיד מרגש לראות. יש לו חלק גדול בהתקדמות העצומה שנעשתה כאן בחמש השנים האחרונות ואני בטוח שהניסיון שלו, יחד עם איכויות הכדורסל ורוח הלחימה שהוא מביא איתו לפרקט, יהוו פקטור חשוב בקבוצה בעונה הקרובה".

בר טימור מסר לאתר הרשמי: "הכי טבעי שאמשיך במועדון שאני הכי אוהב, עם האנשים האהובים עליי והקהל האדום שכל מילה שאוסיף עליו רק תגרע ממנו. עשינו דברים גדולים ביחד בשנים האחרונות, אתן את הכל כדי שגם בשנתיים הקרובות נמשיך לעשות את זה. יאללה הפועל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי