וולטרס: "רוצה לנצח ולזכות באליפויות עם מכבי ת"א"

נייט וולטרס
נייט וולטרס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הרכז הגיע לישראל לצורך בדיקות רפואיות והיכרות ראשונה עם אנשי המועדון החדש שלו. צפו בראיון שהעניק לאתר הרשמי: "זה המקום בו רציתי להמשיך את הקריירה, בתקווה שאשאר הרבה זמן. צריכה להיות עונה מרגשת"

(גודל טקסט)

נייט וולטרס, אחד משחקניה החדשים של מכבי תל אביב לעונה הבאה, נחת בישראל לצורך בדיקות רפואיות והיכרות עם המועדון וביתו החדש בתל אביב, וכמובן שבאתר הרשמי של הקבוצה ניצלו זאת כדי לערוך איתו ראיון ראשון.

הרכז החדש שהגיע לישראל מז'לגיריס התייחס תחילה למאמנו ושחקן העבר של הצהובים שהיה בין הממליצים לו על התחנה החדשה בקריירה, שרונאס יאסיקביצ'יוס: ""כמובן שהוא מאמן נהדר, במיוחד מאחר שאני גארד והוא שיחק באותה עמדה. "הוא בדרך כלל קשוח עם הרכזים שלו, אבל למדתי המון. הוא מאמן מצוין והייתה לנו חבורת שחקנים נהדרת. הייתה שנה מהנה".

מדוע בחר במכבי תל אביב: "ידעתי שזה ארגון נהדר ושגם העיר נפלאה. הכרתי כמה מהחבר'ה שהיו בקבוצה בשנה שעברה, לכולם היו רק דברים טובים להגיד. זה המקום שרציתי להיות בו, אז הייתי נרגש מאוד כשבמכבי הביעו התעניינות. שמעתי רק דברים טובים על המועדון. אני מכיר את ההיסטוריה של המועדון, ידוע שזה המקום להיות בו. זה המקום בו רציתי להמשיך את הקריירה שלי, בתקווה שאשאר כאן הרבה זמן".


תכונותיו הבולטות:
 "אני אגרסיבי במשחק שלי ומחפש מצבי קליעה, אבל גם יוצר מצבים לחברים שלי לקבוצה. אתה חייב לדעת לעשות גם וגם אם אתה רוצה להיות שחקן טוב. "אני אחד שעובד חזק, אני רק רוצה לנצח ולזכות באליפויות ולעזור בכל דרך בה אוכל כדי שזה יקרה".


היכרותו עם המועדון: 
"האוהדים כאן נהדרים. יש בהחלט אווירה טובה במשחקים ואני נרגש לראות את התמיכה והעידוד במהלך העונה. זה צריך להיות מרגש. אני מקווה שניתן לאוהדים הרבה סיבות לעודד אותנו. אני נרגש לעבוד עם המאמן יאניס ועם השחקנים המצוינים שיש לנו – סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק, אות'לו האנטר וכל החבר'ה. זו צריכה להיות עונה מרגשת, אני כבר לא יכול לחכות שהיא תיפתח".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי