ליאור אליהו חתם במכבי אשדוד: "יש בעיר התרגשות גדולה"

ליאור אליהו
ליאור אליהו | אודי ציטיאט

אחרי שש עונות בהפועל ירושלים, הפורוורד בן ה-33 הצטרף לקבוצה של בראד גרינברג. "לא כל יום שחקן בסדר גודל כזה מגיע", נמסר מהקבוצה הדרומית

(גודל טקסט)
כצפוי, ליאור אליהו חתם הערב (חמישי) לעונה אחת במכבי אשדוד והוא צפוי להרוויח כ-130 אלך דולר. הפורוורד בן ה-33, שסיים חוזה בהפועל ירושלים לאחר שש עונות, כבר תכנן פרישה אך הקבוצה הדרומית שהייתה הרצינית ביותר שחפצה בשרותיו, הצליחה לשכנע אותו לדחות את ההחלטה ולחתום בקבוצה אותה ימשיך לאמן בראד גרינברג, שהדריך את אליהו בירושלים בעונת 2013/14.


קפטן האדומים מהבירה בעונה האחרונה יעזוב את הקבוצה כאמור לאחר שש שנים, בהן עזר למועדון לזכות בשתי האליפויות היחידות בתולדותיו, ב-2015 ו-2017, בנוסף לזכייה בגביע המדינה בחודש פברואר האחרון. ב-2015 הוא גם נבחר לשחקן העונה בליגת העל, בפעם השנייה בקריירה, כשהראשונה הייתה ב-2012. בשתי העונות האחרונות המניות של הפורוורד בבירה היו בירידה מתמדת, ולמרות שהבליח לשבוע אחד נהדר בפיינל פור הגביע, הוא מיעט לקבל קרדיט מעודד קטש וגם מהמאמן שקדם לו, פוטיס קציקאריס.


אשדוד תהיה קבוצתו הרביעית בארץ, לאחר שאליהו החל את הקריירה בהפועל גליל עליון ועבר בשתי קדנציות במכבי תל אביב. בין אותן קדנציות, הוא יצא לעונה בטאו ויטוריה הספרדית, שאיתה זכה באליפות הליגה הספרדית לאחר סוויפ 0:3 על ברצלונה.


 

בהודעה הרשמית של אשדוד נכתב: "ליאור, מהשחקנים היותר מוערכים, מעוטרים, מוכשרים ואיכותיים בתולדות הכדורסל הישראלי, צבר המון ניסיון, הצלחות ותארים במהלך הקריירה העשירה שלו, וכעת הוא מגיע אלינו במטרה לתרום לנוו מהידע שלו. שחקן בסדר גודל כזה לא חותם אצלנו כל יום, ולכן ההתרגשות בעיר גדולה. אנחנו מאמנים ומקווים שהשילוב הזה בין ליאור למכבי שלנו יתרום לשני הצדדים". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי