זר ראשון להפועל חולון: ראיין תומפסון חתם רשמית לעונה אחת

ראיין תומפסון
ראיין תומפסון | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

הגארד/סמול פורוורד האמריקאי (1.98), בוגר מכללת ריידר ששיחק בין השאר באיטליה, בלגיה, סרביה, טורקיה וגרמניה, הצטרף לקבוצה של שרון דרוקר: "בטוח שיתרום לנו מניסיונו ויכולתו המקצועית"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בניגוד לקבוצות אחרות בליגת העל, הפועל חולון לא ביצעה רכש גדול במהלך הקיץ. רק היום (ראשון) הודיעה הקבוצה על צירופו של הזר הראשון לעונה הקרובה: ראיין תומפסון חתם על חוזה לעונה אחת במדים הצהובים סגולים.

תומפסון בן ה-31 (1.98) הוא גארד/סמול פורוורד בעל עבר עשיר בכדורסל האירופי. הוא החל את הקריירה במכללת ריידר, והגיע ליבשת ב-2011 אז חתם בברשיה האיטלקית. בין השאר הוא שיחק באוסטנד הבלגית, עימה זכה באליפות ובגביע, בבאמברג הגרמנית עימה זכה באליפות והשתתף ביורוקאפ, בכוכב האדום בלגרד ובטרבזונספור הטורקית. מאז 2016 שיחק תומפסון בליגה הגרמנית במדי טלקום בון ואולם ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 9.13 נק', 2 אס' ו-2.92 ריב' למשחק.

מאמן הקבוצה שרון דרוקר אמר על החתמתו של תומפסון: "אנחנו מקבלים בברכה את ריאן תומפסון, הבטחתי לו שהוא מגיע למשפחה סגולה, חמה, מחבקת ותומכת. אני בטוח שיתרום לנו מניסיונו ויכולתו המקצועית בכמה עמדות. ברוך הבא!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי