חיזוק נוסף למכבי אשדוד: תומר לוינסון יגיע בהשאלה לשנה

תומר לוינסון
תומר לוינסון | מכבי אשדוד, רשמי

הפורוורד בן ה-19, שהיה שותף לזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בשבוע שעבר, יצטרף לקבוצה של בראד גרינברג בעונה הקרובה. "תומר הצעיר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורסל הישראלי", נמסר מהמועדון

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי אשדוד ממשיכה לבנות את הסגל שלה בקצב גבוה. תומר לוינסון, אלוף אירופה הטרי עם נבחרת העתודה, הצטרף היום (שני) לקבוצה מהדרום, לאחר שהושאל מהפועל ירושלים לעונה הקרובה. "תומר הצעיר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הכדורסל הישראלי ואנחנו מאמינים ומקווים שהשילוב שלו במכבי שלנו יועיל לשני הצדדים", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.

כאמור, לוינסון (19, 2.05 מ') השתייך בעונה שעברה לסגל מחזיקת הגביע, שבה הוא חתם בקיץ שעבר על חוזה לחמש שנים, אך מיעט לשחק בה ורשם בשורותיה ארבע דקות ו-1.6 נקודות בממוצע, בעשרה משחקים בלבד. גם במדי הנבחרת לא רשם מספרים משמעותיים, כאשר למרות שפתח בחמישייה במשחק הראשון נגד סרביה, הוא הופיע רק בארבעה משבעת המשחקים, עם 3.9 דקות בלבד בממוצע.

הפורוורד, בוגר מחלקת הנוער של נס ציונה, הפך לאחד השחקנים הצעירים ביותר ששיחקו בליגת העל אי פעם, כשערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הכתומה כבר בגיל 15. את עונת 2017/18 הוא בילה בשורות אוסייק הקרואטית, שבה העמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ב-14.5 דקות בליגה הבכירה באותה מדינה.

יקווה לרשום עונת פריצה במדי אשדוד. תומר לוינסון (דני מרון)
יקווה לרשום עונת פריצה במדי אשדוד. תומר לוינסון (דני מרון)

בשבועיים האחרונים צירפה קבוצתו של בראד גרינברג לא מעט שחקנים. ההחתמה המרשימה ביותר הייתה זו של ליאור אליהו, שהתווסף בקאדר הישראלי לשני המתאזרחים, ג'וש פרוינד וסטו דגלאס ולסנטר כרמל בוכמן. בנוסף, "הדולפינים" החתימו את הרכז אלייז'ה ג'ונסון, הפורוורד לדונטה הנטון והסנטר נואה דיקרסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי