רכש מבטיח: ג'ונתן וויליאמס חתם במכבי ראשון לציון

ג'ונתן וויליאמס
ג'ונתן וויליאמס | מכבי ראשון לציון, רשמי

הפורוורד/סנטר (24, 2.06 מ') שיחק 24 משחקים במדי לוס אנג'לס לייקרס בעונה האחרונה. גודס: "שחקן צעיר עם פוטנציאל גדול, שיעזור לנו להגיע להישגים ולמטרות שהצבנו העונה"

(גודל טקסט)

סגנית אלופת ליגת העל בכדורסל, מכבי ראשון לציון, ביצעה היום החתמה יוקרתית, עם צירופו של הפורוורד/סנטר ג'ונתן וויליאמס לעונה הקרובה. וויליאמס (24, 2.06 מ'), ששיחק במכללות מיזורי וגונזאגה, מגיע לעיר היין לאחר ששיחק 24 משחקים בעונה שעברה ב-NBA במדי הלוס אנג'לס לייקרס והעמיד ממוצעים של 6.8 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

חלק מהעונה הוא העביר בקבוצת הבת מליגת הפיתוח, סאות' ביי לייקרס, שם קלע 15.7 נקודות והוסיף 8.7 כדורים חוזרים למשחק. נציגי הקבוצה של גיא גודס עקבו אחר השחקן בליגת הקיץ בלאס וגאס, שם נוצר הקשר הראשוני עמו. המאמן אמר עליו: "ג'ונתן הוא שחקן צעיר עם פוטנציאל גדול שיעזור לנו להגיע להישגים ולמטרות שהצבנו לעונה".

וויליאמס הוא הזר הרביעי בסגל של הכתומים, אחרי ג'ורדן סווינג שהגיע מהפועל באר שבע, דריל מונרו שהאריך את חוזהו בשנתיים ואלכס המילטון שממשיך מהעונה הקודמת. בסגל הישראלי נמצאים הקפטן עוז בלייזר, אדם אריאל, נמרוד טישמן, נועם דוברת ובן אלטיט, שהצטרף לאחרונה מנהריה.

פוטנציאל גדול. ג'ונתן וויליאמס במדי הלייקרס (Yong Teck Lim/Getty Images)
פוטנציאל גדול. ג'ונתן וויליאמס במדי הלייקרס (Yong Teck Lim/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי