קווינסי אייסי חתם במכבי ת"א, טיילר אניס נחת להתרשמות

קווינסי אייסי
קווינסי אייסי | מכבי תל אביב, רשמי

הפאוור-פורוורד בן ה-28 (2.01 מ'), הצטרף לצהובים אחרי 337 משחקים ב-NBA: "מוכן לצאת לדרך". המאמן יאניס ספרופולוס: "שחקן מנוסה ואיכותי. שמח ומרוצה מההגעה שלו". הרכז, אקס פנרבחצ'ה, עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה הבוקר (רביעי) את הפאוור פורוורד קווינסי אייסי (28, 2.01 מ'), מכבי תל אביב ממשיכה במאמצים להתחזק ומי שהגיע להתרשמות בישראל הוא טיילר אניס שעשוי להצטרף לאלופת ישראל.


הרכז בן ה-24 פתח את העונה החולפת במדי פנרבחצ'ה, אולם במהלך חודש אוקטובר הוא שבר את עצם השוקה ברגלו השמאלית ונעדר זמן רב מהמגרשים. אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, אניס צפוי להיות הרכז החדש של מכבי תל אביב.


בחזרה לאייסי, שכאמור חתם מוקדם יותר. "קווינסי אייסי הוא שחקן מנוסה מאוד ואיכותי מה-NBA", מסר בתגובה יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח מאוד ומרוצה מההצטרפות שלו למועדון שלנו".



"אני נרגש ללבוש את גופיית מכבי, להביא תשוקה, רוח לחימה ואנרגיה לכל משחק במאבק שלנו לנצח ולהביא הצלחה", אמר קווינסי אייסי לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "אני מוכן לצאת לדרך, להביא ניצחונות. אני מוכן להגיע לתל אביב עם המשפחה ולהצטרף כבר לאוהדים".



"שחקן מנוסה מאוד ואיכותי מה-NBA". ספרופולוס מרוצה (עדי אבישי)


הפורוורד מגיע לאלופה עם ניסיון של 337 משחקי NBA ונחשב לחביב האוהדים ונכס בחדר ההלבשה כמעט בכל מקום בו שיחק. לראיה, כשדאלאס מאבריקס חתכה אותו ב-2016 מכיוון שמכת פציעות בעמדת הרכז אילצה אותם לוותר על חלק אחד בפאזל על מנת לפנות מקום למוביל כדור נוסף, המאמן ריק קרלייל אמר: "היה קשה מאוד לתת לקווינסי לעזוב, כי הוא לוחם ובדיוק הבחור שאנחנו רוצים מבחינת התרבות שלנו כמועדון".


אייסי נבחר במקום ה-37 בדראפט 2012 על ידי טורונטו ראפטורס, במדיה שיחק 29 משחקים בעונת 2012/13. בהמשך עבר בסקרמנטו קינגס בשתי קדנציות, אחת מהן ביחד עם עמרי כספי, כשביניהן שיחק בניו יורק ניקס בעונת 2014/15. בנוסף הוא שיחק גם בדאלאס מאבריקס כאמור, ברוקלין נטס ובעונה האחרונה בפיניקס סאנס. לפני שנתיים הוא סיפק את עונתו הטובה ביותר, כשרשם 6.5 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בכמעט 16 דקות למשחק, במדי ברוקלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי