אלפסי: "למרות הבור בתקציב, ננסה להשתלב גבוה בשמינייה"

אריק אלפסי
אריק אלפסי | עדי אבישי

מאמנה החדש של הפועל אילת התראיין ב-103FM וסיפר על התקווה לתקציב ראוי בסיוע העירייה, הגירעון שהצטבר ושביעות רצונו מהחתמת הזר הראשון, לארי גורדון

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

מאמנה החדש של הפועל אילת, אריק אלפסי, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה (103FM) ודיבר על תוכניותיו ושאיפותיו לעונה הקרובה.

תחילה דיבר המאמן על הזר הראשון שהחתימה הקבוצה, לארי גורדון: "מדובר בשחקן מעניין ורבגוני, ששיחק ברמות הגבוהות באירופה. הוא שומר טוב ומשחק חכם. הוא הראשון מבין ארבעה זרים שאנחנו מתכוונים להחתים. במקביל, נשלב בסגל שחקנים צעירים לצד הוותיקים כמו אבי בן שימול. גם רפי מנקו יישאר".

אלפסי הוסיף: "הרוגע והשלווה באילת, יכולים לעזור מאוד לקבוצה. אני לוקח את כל המשפחה דרומה. אנחנו עוברים לשם לשנה לקצת שינוי והתרעננות. אילת שיחקה כדורסל מהנה וחכם בעונה שעברה. השנה אנחנו עם תקציב שונה, בגלל בור גדול שנוצר בתקציב. אני מקווה שהעירייה תיכנס לעובי הקורה ושבסופו של דבר יועמד לרשות הקבוצה תקציב שפוי".


הזר הראשון שהוחתם. גורדון (הפועל אילת)

איך נוצר הגירעון? "בשנה שעברה העלויות היו גבוהות מאוד. הקבוצה החזיקה שישה ישראלים יקרים ונוצר גירעון משמעותי בתקציב שאותו צריך לכסות". אלפסי מרוצה מכך שאבי בן שימול חתם לשלוש שנים: "הוא אמור לסחוב את הקבוצה. אבי נתן עונה מדהימה. זה היה צעד חכם להפוך אותו לסמל של המועדון ולדעתי בעתיד הוא יצטרף לצוות המקצועי". 

למה הקבוצה מכוונת העונה? "הולכת להיות ליגה מאוד מאוד קשה. אני עוקב אחרי ההחתמות של הקבוצות בליגה. נחתים בקרוב ישראלי גבוה ועוד שלושה זרים כשהמטרה לשחזר את היכולת מהעונה החולפת, אבל זה לא יהיה קל. כמובן שאני שואף להיות בין שמונה הראשונות, ובמקום הכי גבוה שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי