סטיב זאק חתם בב"ש: "שחקן עם ניסיון משמעותי באירופה"

סטיב זאק
סטיב זאק | הפועל באר שבע, רשמי

האדומים הודיעו על הגעתו של האמריקאי (27, 2.11 מ') שבעונה האחרונה נבחר לסנטר המצטיין בליגה הלטבית ולאורך השנים שיחק גם ביורופקאפ וב-VTB: "שמח עם הצטרפותו", הוסיף המאמן רמי הדר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה במלאכת השלמת הסגל לקראת עונת 2019/20 והבוקר (ראשון) הודיעה על צירופו של הסנטר האמריקני סטיב זאק בן ה-27, המתנשא לגובה של 2.11 מטרים.

למעשה מדובר בשחקן הזר הרביעי וכנראה האחרון בסגל הפועל ב"ש לעונה ועליו אמר המאמן רמי הדר: "שמח עם הצטרפותו של סטיב לקבוצה, הוא שחקן אינטנסיבי, יציב ובעל ניסיון משמעותי באירופה".

זאק, שחתם בבירת הנגב לשתי עונות, החל את דרכו בליגת המכללות בלה סאל מהליגה הראשונה ובעונתו האחרונה בקולג' הציג שורה סטטיסטית של 8.6 נקודות, 9.6 ריבאונדים וכמעט שתי חסימות למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו החל בליאפג'ה הלטבית, כשהוא זוכה בתואר סנטר השנה בליגה הבלטית עם 13 נקודות ו-11 כדורים חוזרים למשחק.

בעונת 16-17 חתם זאק באקדמיק סופיה ועזר לה לזכות באליפות ולהשתתפות בגמר הגביע הבולגרי, כאשר באותה העונה הוא העמיד ביורופקאפ ממוצעים נאים של 12.3 נקודות ודורג שני במפעל בריבאונד (9.1) כשהוא מגיע גם לביקור בישראל נגד בני הרצליה וקולע 13 נקודות ומוריד 13 כדורים חוזרים.

בעונה לאחר מכן שיחק בסופוט הפולנית וסיים כסגן מלך הריבאונד בפולין ובעונת 18/19 כיכב זאק במדי vef ריגה, עמה היה שותף להופעה בליגת ה-VTB ורשם 11.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע ב-26 משחקים. הוא גם חגג זכייה באליפות לטביה ונבחר לתואר סנטר העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי