רשמית: אלישי כדיר חתם לעונה עם אופציה בהפועל תל אביב

אלישי כדיר
אלישי כדיר | הפועל תל אביב, רשמי

הפורוורד המנוסה (31, 2.03) הצטרף לקבוצה של אריאל בית הלחמי, שחיפש שחקן פנים ישראלי שישלים את הסגל: "שמח על ההזדמנות לשחק עבור המועדון". האדומים יתחילו בשבוע הבא את האימונים לקראת פתיחת העונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי חיפש לצרף גבוה ישראלי לסגל של הפועל תל אביב ונראה שהוא מצא אותו. כפי שפורסם בספורט1, אלישי כדיר חתם הערב (ראשון)  בשורות האדומים, שממשיכים לאותת על כך שהם יחזרו להיות קבוצה שתדבר חזק בצמרת ליגת העל בעונה הקרובה. כדיר חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

הפועל תל אביב בנתה סגל ישראלי מרשים, הכולל את הקפטן תומר גינת וכוכב נבחרת העתודה ים מדר, שממשיכים מהעונה הקודמת, בנוסף לחואקין שוכמן, מייקל בריסקר והמתאזרח אייזאה אייזנדורף, שהצטרפו בקיץ הנוכחי.

כדיר היה שחקן העונה בעונת 2009/10 במדי גלבוע/גליל ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 6.6 נקודות למשחק בתוספת 4.6 ריבאונדים בעונה הסדירה במדי נס ציונה, כאשר בסדרת הפלייאוף, בה נכנעה קבוצתו להפועל אילת, ירדו ממוצעיו ל-4.3 נקודות ו-1.8 ריבאונדים.

מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי: "השלמנו את הסגל עם ההחתמה של אלישי, שמהווה תוספת משמעותית לקו הקדמי שלנו, מביא איתו ניסיון ובגרות שיהיו חשובים למאבקים שמצפים לנו בליגה".

אלישי כדיר: "אני נרגש מאוד לחתום בהפועל תל אביב, מועדון גדול עם אוהדים מרגשים, ושמח על ההזדמנות לשחק עבור המועדון. זו הרפתקה חדשה עבורי, ומאחל לכולנו בהצלחה. יאללה הפועל!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי