רודני פרוויס נחת: "שמעתי על הפועל ת"א ועל הקהל החם"

רודני פרוויס
רודני פרוויס | Mike Stobe/Getty Images

הזר הראשון מבין ארבעה שהחתימו האדומים, הגיע לישראל והכריז שהוא מחכה בקוצר רוח לאימון הבכורה בקבוצתו החדשה עם מאמנה אריאל בית הלחמי. זאת תחנתו הראשונה בקריירה מחוץ לארה"ב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רודני פרוויס, הזר הראשון מבין ארבעה שהחתימה הפועל ת"א, נחת הערב (חמישי) בישראל והכריז שהוא מחכה בקוצר רוח לאימון הבכורה שלו בקבוצה החדשה, שתהיה גם הראשונה מחוץ לארה"ב.

פרוויס (25, 1.93) בוגר מכללות צפון קרוליינה סטייט וקונטיקט, עם עבר קצר ב-NBA לאחר ששיחק 16 משחקים במדי אורלנדו מג'יק, שם קלע שש נקודות למשחק ב-18 דקות בממוצע בעונת 2017/18, אמר לאחר שנחת: "אני מרגיש טוב להגיע לכאן. זו תחנה שונה מהתחנות ששיחקתי בהן אז אני מחכה כבר למעבר הזה. נראה שהאנשים בהפועל ת"א הם אנשים טובים שדאגו לכל מה שהייתי צריך".

הגארד שיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח שם היה חלק מחמישיית הרוקים המצטיינים לשנת 2018, עם ממוצעים של 20.5 נקודות (39.4% מעבר לקשת) והוסיף כארבעה ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק במדי לייקלנד מג'יק. בעונה שעברה שיחק בסו פולס, וקלע 14.5 נקודות בממוצע למשחק. הוא הוסיף ואמר כי לפני שחתם בקבוצה, חקר על קבוצתו הישראלית: "בדקתי הרבה ואני יודע שזו קבוצה עם מסורת גדולה בישראל. ריצ'י האוול ששיחק כאן בשנה שעברה סיפר לי  על שאיפות המועדון ועל הקהל החם".

פרוויס שיחק בשנת 2012, בנבחרת הנוער האמריקנית שזכתה באליפות אמריקה. הוא גם נמנה על סגל הנבחרת שהתמודדה במשחקי מוקדמות גביע העולם, אך כדורסל אירופאי זר לו לחלוטין והוא מקווה בעזרת חבריו החדשים ומאמנו, אריאל בית הלחמי להתרגל אליו כמה שיותר מהר. הסגל של האדומים כולל בנוסף לפרוויס את הזרים מלקולם גריפין (גארד), דסי רודריגז (פורוורד), דימטריוס טרדוול (סנטר) והישראלים תומר גינת (קפטן), ים מדר, חואקין שוכמן, אלישי כדיר ומייקל בריסקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי