מלאקי ריצ'ארדסון חתם בחולון: "ויתר על כסף כדי להגיע"

מלאקי ריצ'ארדסון
מלאקי ריצ'ארדסון | Vaughn Ridley/Getty Images

הגארד/פורוורד שבעונה שעברה עוד שיחק באלופת ה-NBA טורונטו רפטורס, מצטרף לקבוצה של דרוקר: "סיפרנו לו על האווירה המיוחדת כאן"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון החתימה הבוקר (שבת) את הגארד/פורוורד מלאקי ריצ'ארדסון (23, 1.98), שרשם 25 הופעות בסקרמנטו קינגס מליגת ה-NBA ולאחריהם עבר לאלופה טורנטו רפטורס. את העונה האחרונה סיים בליגת הפיתוח, כשהוא עובר קודם לכן מהרפטורס לפילדלפיה.

ריצ'ארדסון יהיה הזר הרביעי של החולונים והוא מצטרף אל הזרים החתומים לאטביוס וויליאמס, ראיין תומפסון ומרקוס פוסטר. בקבוצה מחפשים עדיין זר חמישי. בחולון רואים ברכש שובר שוויון, לאור היותו. קלעי מצטיין, שומר וריבאונדר מעולה. 

בעונה 2018/19, חזר לקבוצת ה-NBA של הרפטורס, שם הופיע ב-22 משחקים בהם קלע 1.4 נקודות בממוצע. במהלך העונה כאמור עבר לפילדלפיה, אך שוחרר וסיים את העונה בקבוצת ליגת הפיתוח של קליבלנד, במדיה העמיד ממוצעים נאים של 21.2 נקודות, 5.7 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-41.8% מחוץ לקשת.

בעלי המועדון שלמה אייזיק אמר על הרכש החדש: "מדובר בשחקן NBA שוויתר על חוזה גדול ברוסיה על מנת להגיע אלינו, מכיוון שהבין שכדי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בקריירה הספורטיבית שלו, הפועל חולון הינה הבחירה הנכונה, דבר שמהווה כבוד גדול למועדון. אני מקווה שהכישרון הענק שלו יבוא לידי ביטוי ויתרום לנו רבות".

מאמן הקבוצה שרון דרוקר הוסיף: "רוצים לברך על הצטרפותו אלינו, מדובר בכשרון גדול עם הרבה יכולות שיכול לשחק בכמה עמדות. נרצה לעזור לו להשתלב ולהכיר את הסגנון האירופי כדי למקסם את הפוטנציאל שלו ולעזור לקבוצה במשימותיה העונה. סיפרנו לו על האווירה המיוחדת אצלנו במועדון, על האוהדים ועל מטרותינו. ברוך הבא ובהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי