ריצ'ארדסון: "שמעתי על הקהל המדהים, רוצה לזכות בתארים"

מלאקי ריצ'ארדסון
מלאקי ריצ'ארדסון | Streeter Lecka/Getty Images

הרכש הטרי של הפועל חולון, שהגיע אחרי שלוש עונות ב-NBA, נחת בישראל: "יש לי כאן הזדמנות לעשות עונה מוצלחת. אני רוצה לעשות את העונה הכי מוצלחת"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחד הזרים המסקרנים שהצטרפו הקיץ לליגת העל, מלאקי ריצ'ארדסון שחתם לפני שבוע בהפועל חולון, נחת היום (שבת) בישראל לקראת פתיחת האימונים של הסגולים. הגארד/פורוורד אמור להוות פקטור מרכזי בסגל אותו בנה שרון דרוקר, כשמה שנותר כעת למאמן הוא להחתים זר אחרון בעמדה 4. ריצ'ארדסון אמר: "שמעתי שהליגה הישראלית תחרותית מאוד, עם הרבה קבוצות נהדרות. שמעתי על המועדון ועל הקהל המדהים שדוחף את הקבוצה ורוצה לזכות בתארים ואני לא יכול לחכות".

על כך שלא מצא את מקומו ב-NBA למרות שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2016: "לפעמים דברים קורים במהלך העונה. אני חושב שההגעה שלי לכאן הייתה בחירה טובה בשבילי, כי יש לי את ההזדמנות להראות את המשחק שלי. אני רוצה לעשות את העונה הכי מוצלחת עם חולון, להסתכל קדימה ולעשות את המיטב. כסף הוא לא פקטור. אני אוהב כדורסל וזאת המוטיבציה שלי".

ריצ'ארדסון נולד בניו ג'רזי ושיחק עונה אחת באוניברסיטת סירקיוז, איתה הגיע עד לפיינל פור של טורניר ה-NCAA. כאמור, לפני שלוש שנים הוא נבחר במקום ה-22 על ידי שארלוט הורנטס, ששלחה אותו בטרייד לסקרמנטו קינגס תמורת מרקו בלינלי. בשתי עונות בשורות הקינגס הוא רשם 47 הופעות וכ-3.5 נקודות למשחק, כאשר במקביל שיחק גם בקבוצת הבת בליגת הפיתוח.

שחקן מסקרן ומבטיח. מלאקי ריצ'ארדסון במדי טורונטו. (Vaughn Ridley/Getty Images)
שחקן מסקרן ומבטיח. מלאקי ריצ'ארדסון במדי טורונטו. (Vaughn Ridley/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי