חיזוק מרשים לגלבוע/גליל: אדגר סוסה חתם לעונה הקרובה

אדגר סוסה
אדגר סוסה | הפועל גלבוע/גליל, רשמי

הגארד מהרפובליקה הדומיניקנית (31, 1.88), ששיחק בהפועל ירושלים לפני ארבע עונות, מצטרף לקבוצה מגן נר. ליאור ליובין: "שחקן מאוד איכותי, מנוסה ועם אישיות נהדרת"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שבת) על החתמה יוקרתית, בדמותו של אדגר סוסה, הגארד ששיחק בהפועל ירושלים בעונת 2015/16. מאמן הקבוצה ליאור ליובין אמר על השחקן החדש שלו: "שמחים לצרף שחקן מאוד איכותי, מנוסה ועם אישיות נהדרת. אני בטוח שהוא יוסיף לנו המון".

הגארד, שנולד בניו יורק אך מייצג את הרפובליקה הדומיניקנית, הוא בוגר מכללת לואיוויל ועבר בתחנות רבות ברחבי אירופה. את דרכו החל בביילה האיטלקית, ובהמשך שיחק בוויאדוליד מספרד, אולם הגרמנית וחזר לארץ המגף לשורות ססארי, שעמה זכה באליפות איטליה בשיתוף פעולה עם ג'רום דייסון. את עונת 2015/16 פתח בפטרוכימי מאיראן וסיים כאמור בהפועל ירושלים. לאחר התקופה הקצרה בבירה הוא חזר לאיטליה וחתם בקאזרטה, אך לא סיים את העונה ונדד לביירות.

את עונת 2017/18 העביר בקבוצה בה חתם הקיץ המאמן דן שמיר, ניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית, עד שבחודש מרץ הוא עבר לוונציה. את העונה האחרונה הוא בילה בגראבלין הצרפתית, שבה רשם 13.2 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים למשחק.

סוסה הוא הזר השלישי שמצטרף לקבוצה מגן נר, אחרי ג'מאר גאלי וג'סטין טילמן. הסגל הישראלי של ליאור ליובין כולל את יפתח זיו, גיל בני, נתנאל ארצי, יותם חנוכי, עמית גרשון ועידו פליישר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי