בן אלטיט שוחרר ממכבי ראשל"צ – לפני שהחל את האימונים

בן אלטיט
בן אלטיט | עומרי שטיין

רגע לפני פתיחת ההכנות לעונה החדשה, הקבוצה מעיר היין החליטה לוותר על שירותיו של הסנטר הישראלי, כנראה בשל פציעה בכף רגלו. איגור נסטרנקו או אלכס צ'וברוביץ' מועמדים להצטרף במקומו

(גודל טקסט)

עוד לפני שהחל להתאמן, הסנטר בן אלטיט ששיחק בעונה שעברה בגלבוע גליל ועירוני נהריה סיים את דרכו במכבי ראשון לציון. הקבוצה הודיעה הבוקר (ראשון) כי אלטיט שוחרר מהמועדון, לאחר שהוחלט שלא לממש את החוזה עמו.

למרות שלא ניתן לכך אישור רשמי, ההחלטה לשחרר את אלטיט הגיעה לאחר בדיקות רפואיות בהן התגלתה פציעה בכף רגלו. נכון לעכשיו עוד לא ברור מה משך ההיעדרות, אבל בראשל"צ העדיפו שלא להסתכן.

המועמד המועדף  שאלטיט הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ', שניהל בתחילת הקיץ מגעים עם הקבוצה אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. צ'וברביץ' הוא אחד משני סנטרים ישראלים שנמצאים בשוק השחקנים ביחד עם איגור נסטרנקו, ששיחק בעבר בראשון.

הסגל של גיא גודס כולל ארבעה זרים – דריל מונרו, אלכס המילטון, ג'ורדן סווינג וגו'נתן וויליאמס. הישראלים של הקבוצה הם אדם אריאל, נמרוד טישמן, עוז בלייזר ונועם דוברת. הקבוצה שהגיעה בעונה שעברה לגמר הפיינל פור והפסידה למכבי ת"א, תשחק העונה במפעל היורוקאפ בבית יחד עם מונאקו, אנדורה, פרומיתיאס היוונית, וירטוס בולוניה ואולם מגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי