בריימו נחת בישראל: "הציפיות של הפועל ירושלים גבוהות"

ג׳ייקובן בראון, סולימאן בריימו
ג'ייקובן בראון, סולימאן בריימו | הפועל ירושלים, האתר הרשמי

הרכש מהפועל אילת והגארד ג'ייקובן בראון שבו ארצה ויצטרפו לאימוני מחזיקת הגביע: "יש לנו בנוסף לליגה גם את גביע האלופות ואני בא כדי לעבוד קשה", הוסיף הסנטר

(גודל טקסט)

הסנטר סולימאן בריימו, הרכש החדש של הפועל ירושלים שהגיע מהפועל אילת, נחת היום (ראשון) בישראל יחד עם הגארד ג'ייקובן בראון, אחרי שהשניים החמיצו את טיסות סוף השבוע.

בראון ובריימו יצטרפו אל חבריהם בשורות מחזיקת הגביע כבר היום אחר הצהריים, כשהקבוצה תפתח את אימוניה לקראת לעונה הקרובה וגם תערוך מסיבת עיתונאים חגיגית. מאוחר יותר אמור לנחות טיישון תומאס, הפורוורד המצויין שכיכב במדי הקבוצה מהבירה בעונה שעברה וישלים את הסגל של עודד קטש.

בריימו, מהבולטים בעונה שעברה שנבחר לחמישיית העונה, סיפר לאחר נחיתתו: "אני שמח להיות פה. העונה שעברה באילת הייתה טובה, התוכנית שלי היא להמשיך ולהצליח. הפועל ירושלים קבוצה גדולה יותר מאילת עם ציפיות גדולות. בנוסף לליגה יש את גביע האלופות ואני בא לעבוד קשה ביחד עם חבריי החדשים לקבוצה ולעשות עונה מוצלחת".

בראון שיפתח את העונה השלישית שלו בישראל (שיחק לפני שנתיים בגלבוע גליל) הוסיף: "זה מרגיש נהדר להיות שוב בבית, אני נהנה מהזמן עם חבריי לקבוצה ומחכה להתחיל בעבודה עם הבחורים החדשים ומקווה שנעשה עוד עונה טובה. עבדתי לא מעט בקיץ, אבל גם ביליתי עם המשפחה שלי והילדים, כך שהקיץ שלי התחלק חצי וחצי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי