קטש: "שואפים לעשות צעד קדימה". הראל: "רוצים תארים"

מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים
מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים | דני מרון

ירושלים פתחה את עונת 2019/20 במסיבת עיתונאים חגיגית. המאמן: "מתרגש", המנכ"ל: "המטרה היא להביא לפה את הפיינל פור האירופי", טימור: "מאמין שנעמוד באתגר", פלדין: "ההחתמה שלי זו הצהרת כוונות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה הערב (ראשון) במלון קראון פלזה בבירה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת עונת 2019/20. באירוע נכח הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים.

מנכ"ל הקבוצה גיא הראל פתח: "העונה שעברה הייתה מיוחדת, עשינו מאזן ניצחונות יוצא דופן ומגיעה תודה לכל מי שהיה איתנו ועזב. עם כל הכבוד לכל מי שהיה פה, תודה מיוחדת, אישית וחמה למי שהיה איתנו בשש עונות מופלאות והיה הקפטן – ליאור אליהו, שבא ושינה יחד עם יותם הלפרין והיה חותמת המהפך של הפועל ירושלים. אנחנו רוצים להודות לו ולאחל לו הצלחה בעונה הקרובה".

על האתגרים: "כמו כל קיץ, יש אתגרים מגוונים לעונה הזו. לשמחתנו, יש כאן גב של בעלים שמשקיעים הרבה כסף וגב ונשמה כדי שתהיה כאן סביבת עבודה נוחה ואווירה של עשייה. אנחנו נמצאים בעלייה לא משמעותית בכמות המנויים. יש עוד הרבה עבודה, אבל עצם העובדה שיש עלייה קטנה זו הבעת אמון מצד הקהל שלנו. אנחנו גדלים בכמות הספונסרים ובהכנסות מהם, וגם זה מלמד על מגמה. קצת שוכחים שהחתמנו מהר את טיישון תומאס וזו הייתה החתמה אסטרטגית עבורנו. השארנו את ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין ובר טימור שהוא הסמל והקפטן שלנו, והבאנו את השחקנים שרצינו. ממוצע הגילאים ירד משמעותית. אנחנו מועדון ווינרי והרצון לתארים לא משתנה. המטרה היא להביא לפה את הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א".


"הרצון לתארים אינו משתנה" (דני מרון)

המאמן עודד קטש הוסיף: "אני מתרגש לפתוח עוד עונה בהפועל ירושלים. אני מספיק שנים מאמן וברור לי שבסוף דברים נבחנים בתוצאות. קשה להתחייב על זה כרגע, אבל אנחנו כן יכולים להתרכז בלקחת את העונה המרגשת שהייתה לנו צעד אחד קדימה. זה היה קיץ מאתגר ואמוציונלי, היה קשה להיפרד מהשחקנים שהיו כאן בשנה שעברה. יש שחקנים שממשיכים איתנו, והמשכיות היא מאוד חשובה. שמרנו על הבסיס של האנשים הנכונים. בטוח שנהנה גם העונה".

הקפטן הטרי בר טימור אמר: "אני רוצה להודות על הבחירה בי להישאר פה והמינוי שלי לקפטן. אנחנו רוצים לעשות צעד אחד קדימה מהעונה הקודמת, ואני מאמין שאנחנו נעמוד בזה". כוכב הקבוצה ג'יימס פלדין סיפר: "חתמתי על חוזה חדש כדי לנצח משחקים. ידענו ששחקנים עוזבים, וכשביקשו את עזרתי למצוא שחקנים אז ניסיתי לשכנע אחרים להגיע. אני חושב שההחתמה שלי הייתה הצהרת כוונות מבחינת המועדון. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו, שמח להיות כאן ומקווה שנצליח".


"בסוף מבחן התוצאה הוא זה שקובע" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי