בקרוב: אתרים רשמיים חדשים ואפליקציות לקבוצות ליגת העל

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

מנהלת הליגה שמה דגש בשנתיים האחרונות על שדרוג החוויה מסביב למשחקי הכדורסל. בשבועות הקרובים יושקו אתרים רשמיים ואפליקציות לכל הקבוצות וטופס המשחק המיתולוגי יוחלף בדיגיטלי

(גודל טקסט)

לאחר שבשנה האחרונה הושלם המעבר של קבוצות הליגה למנויים חכמים ולמכירת כרטיסים באינטרנט, מה שגרם להעלמות מוחלטת של התורים בקופות, במנהלת הליגה פועלים להכנסת חידושים נוספים בליגה שייצאו לפועל כבר בעונה הקרובה, שימו לב.

אתרים רשמיים ואפליקציות לקבוצות הליגה: בדומה ל- NBA, מנהלת הליגה בונה אתרים רשמיים לכל קבוצות הליגה באמצעות חברת ארט אפ. לכל קבוצה אתר מעוצב ייחודי לה כאשר המנהלת תספק לאתרים את מאגר המידע שכולל את סגלי הקבוצות, לוחות המשחקים, הווידאו והסטטיסטיקה. הקבוצות יוכלו להוסיף כתבות ודפי מידע לפי הצרכים שלהן.

חברת אפליקסטר תבנה לכל קבוצות הליגה אפליקציות לאייפון ואנדרואיד, כאשר גם כאן לכל קבוצה יהיה עיצוב ייחודי משלה ואפשרויות להוסיף פיצ'רים שונים לפי צורך. האתרים הרשמיים והאפליקציות אמורות לעלות לאוויר עם תחילת העונה הסדירה.

טופס דיגיטלי: הליגה הישראלית תהיה הליגה הראשונה באירופה, מלבד היורוליג, שתחליף את טופס המשחק המפורסם בטופס דיגיטלי, שיעודכן על ידי אנשי הסטטיסטיקה. את התוכנה פיתחה חברת "שגב ספורט" וכאמור, צוותי הסטטיסטיקה של שגב ספורט יהיו אחראים על מילוי הטופס ובמקביל צוות המזכירות בכל משחק ירד מארבעה – לשלושה אנשי מזכירות ומשקיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי