ספרופולוס: "זה רק המשחק השני, נהיה מוכנים לפתיחת העונה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | באדיבות טורניר אנוויל

מאמן מכבי ת"א לא התרגש משני ההפסדים בטורניר בפולין: "נבנה את עצמנו דרך המשחקים האלו, היינו טובים יותר מאשר במשחק הראשון נגד פרטיזן". וולטרס שסיים כקלע המוביל: "אנחנו רק כמה שבועות ביחד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה אתמול (ראשון) את טורניר ההכנה בפולין עם שני הפסדים וכשהיא נראית מאוד רחוקה מלהיות מוכנה. כמובן שהיו אלה רק שני משחקיה הראשונים לעונה והיא גם עדיין בסגל חסר, ללא סקוטי ווילבקין שמשחק באליפות העולם בסין ואתמול גם טאריק בלאק זכה למנוחה, אבל בוודאי מדאיגה את הצהובים היכולת של עומרי כספי.

הכוכב ששב אחרי עשור ב-NBA ואחרי כחצי שנה של היעדרות עקב פציעה ואתמול ב-83:81 לאלופה המקומית אנוויל שגם אירחה את הטורניר, הוא שוב התקשה לבלוט ולמעשה סיים את המשחק ללא סל שדה, כשלזכותו שתי נקודות בלבד.

המאמן יאניס ספרופולוס ניסה לשדר רוגע אמר בקצרה לאחר ההפסד השני: "היו חלקים במשחק שהיו טובים יותר מאשר נגד פרטיזן, בהתקפה הוזזנו את הכדור טוב יותר והגענו ליותר אפשרויות זריקה. אנחנו צריכים ללמוד לנצח משחקים צמודים ולהשתפר בהתקפה והגנה. זה רק משחק שני בהכנה, אנחנו נבנה את עצמנו דרך המשחקים האלו ונהיה מוכנים לפתיחת העונה. כמובן שעלינו עוד להשתפר בעיקר בצד ההגנתי. אנחנו רק שבועיים וחצי יחד ועוד נעבוד על תנועות אוטומטיות, מהלכים בהגנה ובהתקפה ונדאג לעבוד עם השחקנים על תוכניות בהתקפה ובהגנה".


זוסמן מסתבך מול שחקני אלופת פולין (באדיבות טורניר אנוויל)

את קלעי מכבי תל אביב אתמול הובילו נייט וולטרס עם 15 נקודות, אלייז'ה בראיינט הוסיף 14 נק' וטיילור דורסי סיים עם 12 נק'. בסיום אמר הקלע המוביל וולטרס: "התחלנו טוב את המשחק, אבל נתנו להם לחזור. אנחנו בקדם עונה עם הרבה שחקנים חדשים, צריכים להמשיך לעבוד, אנחנו רק כמה שבועות ביחד ואנחנו נראה טוב יותר במשחקים הבאים".

מפולין תמשיך מכבי תל אביב לצרפת וכבר ביום רביעי (21:30) תעלה למשחק ההכנה השלישי שלה לעונה, כאשר תפגוש את שטרסבורג. למחרת היא תשחק גם נגד שולה המקומית (21:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי