שישי בגביע ווינר: בכורה רשמית לליאור אליהו באשדוד נגד הפועל ת"א

ליאור אליהו
ליאור אליהו | לירון מולדובן

לאחר הופעות טובות במשחקי ההכנה, הפורוורד שהצטרף לדרומיים מהפועל י-ם יפתח עם קבוצתו את טורניר קדם העונה נגד האדומים. הערב: נס ציונה תפגוש את מכבי חיפה, מכבי ראשל"צ נגד נהריה והפועל ב"ש - גלבוע/גליל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הכדורסל הישראלי חוזר היום (חמישי) רשמית לאחר פגרה בת שלושה חודשים עם גביע ווינר החגיגי. בשעות הערב עירוני נס ציונה ומכבי חיפה יעלו לג'אמפ-בול הראשון של עונת 2019/20, כאשר מיד אחריהן מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון תחל במסע להגנה על הכתר מול עירוני נהריה המתחדשת של דני פרנקו, ואילו הפועל גלבוע/גליל תתארח אצל הפיינליסטית אשתקד הפועל באר שבע.

לאחר שלושת המשחקים היום, שלב רבע הגמר ינעל מחר עם מפגש פיקנטי בין הפועל תל אביב למכבי אשדוד בהיכל קבוצת שלמה, כאשר ליאור אליהו יערוך בכורה רשמית במדי הקבוצה הדרומית של בראד גרינברג, שהגיעה בעונה שעברה עד שלב חצי הגמר בטורניר קדם העונה. האדומים יגיעו עם מאמנם החדש אריאל בית הלחמי והסגל שבנה על מנת להעפיל לשלב רבע הגמר שיפתח ביום שני הקרוב.

כאמור, בשלב הבא שיפתח בשבוע הבא יצטרפו גם האלופה מכבי ת"א, הפועל חולון, הפועל ירושלים והפועל אילת ולהן תהיה דרך קצרה יותר למשחק הגמר שיתקיים ב-28.9 בהיכל שלמה. חשוב לזכור כי שחקן זר שישחק טורניר אך ישחורר מיד לאחריו לא ייכלל במכסת שמונה הזרים של קבוצות ליגת העל.

בית הלחמי. מאמן נבחרת העתודה לשעבר יפתח רשמית את עונתו הראשונה בהפועל ת
בית הלחמי. מאמן נבחרת העתודה לשעבר יפתח רשמית את עונתו הראשונה בהפועל ת"א (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי