צפו: רביב לימונד סחף את עירוני נס ציונה לחצי גמר גביע ווינר

רביב לימונד עם שחקני נס ציונה
רביב לימונד עם שחקני נס ציונה | עדי אבישי

בניצוחו של הרכש שהצטרף מהפועל תל אביב וסיפק 19 נקודות וארבעה אסיסטים, החבורה של נדב זילברשטיין הציגה משחק קבוצתי ועלתה לשלב הבא עם 76:86 על הפועל אילת בהיכל קבוצת שלמה

(גודל טקסט)
רביב לימונד סחף הערב (שני) את עירוני נס ציונה לחצי גמר גביע ווינר, שם היא תפגוש את הפועל ירושלים שמחצה את הפועל באר שבע במשחק המאוחר. הגארד שהגיע מהפועל תל אביב צלף 19 נקודות וסיפק ארבעה אסיסטים בדרך ל-76:86 מרשים על הפועל אילת בהיכל קבוצת שלמה.


לימונד, שכידוע מרגיש בבית באולם, הוביל את ההתקפה המאוזנת בכתום עם אחוזים מצוינים, ג'רמי האלוול הוכיח שוב שמדובר כנראה באחת הגניבות של הקיץ וטל דן וגולן גוט העמידו שורה סטטיסטית יפה ומגוונת. הכתומים השיגו נוקאאוט בצבע, הובילו לאורך כל הדרך ובזכות בריחה ברבע השני יצרו לעצמם פער ביטחון שהספיק לאורך כל המחצית השנייה.


אילת, שעברה קיץ לא פשוט וחסרה היום את יהונתן שולדבראנד, הראתה פה ושם כדורסל טוב, אבל לא הייתה יציבה לאורך המשחק ואיבדה אותו למעשה עוד לפני המחצית מול ריצה גדולה בכתום. אריק תומפסון נראה טוב בצבע אבל משאיר יותר מדי נקודות על הקו, רפי מנקו עבד קשה אבל לא ממש הצליח להיכנס לקצב הקליעה שלו וג'ארד טרל עוד לא ממש הספיק להתחבר לקבוצה, אבל יש עוד מספיק זמן להתאקלמות עד פתיחת הליגה.


קלעו לנס ציונה: לימונד 19 (7-10 לשתיים, 1-5 לשלוש, 4 אסיסטים), האלוול 15 (6-11 מהשדה, 10 ריבאונדים), גוט 13 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), דן (5-6 מהשדה, 4 אסיסטים, 5 איבודים) ופישר (4-6 לשתיים, 0-4 לשלוש, 4 אסיסטים) 11 כ"א, וויטי 9 (8 ריבאונדים), קוק 4 (1-5 לשלוש), פיטשון וקררה 2 כ"א. כן שותף: אלבר.


קלעו לאילת: תומפסון 14 (5-8 מהשדה, 4-12 מהקו, 8 ריבאונדים), דבנפורט 12 (3 חסימות), מנקו (1-8 לשלוש, 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים), בן שימול (6 אסיסטים) וגריי 9 כ"א, בן צבי וגורדון 8 כ"א, טרל 7 (3-11 מהשדה). כן שותפו: חיון ובן שמן.


 גיבור הערב. רביב לימונד (עדי אבישי)

 
מגוון כהרגלו. טל דן (עדי אבישי)

יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו. נדב זילברשטיין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי