צפו: עירוני נהריה הפתיעה את חולון ועלתה לחצי גמר גביע ווינר

עירוני נהריה נגד הפועל חולון
עירוני נהריה נגד הפועל חולון | עדי אבישי

הקבוצה הצפונית בליגה גברה 77:88 על חבורתו של שרון דרוקר בהיכל שלמה והיא רחוקה שני משחקים בלבד מהתואר הראשון של העונה. מקניל הצטיין עם 20 נקודות, 12 נקודות של הרוש לא הספיקו למפסידה

(גודל טקסט)

לאחר שהפועל ירושלים ועירוני נס ציונה הבטיחו אמש (שני) את מקומן בחצי גמר גביע ווינר, הערב תמונת ארבעה האחרונות תושלם לאחר הדרבי החם בין האלופה מכבי תל אביב לבין הפועל תל אביב, קודם לכן הקבוצה הצפונית בליגה עירוני נהריה הפתיעה את הפועל חולון של שרון דרוקר עם 77:88 ולקחה את הכרטיס לחצי הגמר.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מעט מהוססת, אך לאחר מכן חולון נכנסה לעניינים, טי ג'יי קליין הוביל את קבוצתו של שרון דרוקר לריצת 0:7 אך מנגד נהריה יצאה לריצת 0:10 משלה דבר שגרם למאמן חולון לקחת פסק זמן, שהפך את המומנטום פעם נוספת. חולון יצאה לריצה נוספת של 0:10 והרבע הראשון הסתיים ב-17:19 לחולון.

לעומת סיום הרבע הראשון הרבע השני נפתח בצורה שקולה יותר ולאחר חמש דקות התוצאה עמדה על 28:28. אבל לאחר מכן נהריה השתלטה על הרבע השני, ג'רל מקניל קלע 14 נקודות במהלך המחצית הראשונה וקבוצתו של פרקנו סיימה את הרבע עם 38:47.


יוגב אוחיון. נעצר ברבע הגמר (עדי אבישי)

המחצית השנייה המשיכה בשליטה נהריינית, הקבוצה הצפונית כבר עלתה ליתרון דו ספרתי אך חולון צימקה ל-57:52 וגרם לפרנקו לקחת פסק זמן, אך הדבר לא שינה את המומנטום וחולון צימקה לנקודה, בדקות הסיום נהריה מעט חזרה לעצמה וירדה לרבע המסכם לאחר 62:67.

נהריה פתחה בסערה ברבע הרביעי ועלתה שוב ליתרון דו ספרתי, שלומי הרוש המשיך לצלוף מחוץ לקשת אבל לא הצליח לבדו למחוק את ההפרש. נהריה נהנתה מהקדות האחרונות וזה נגמר עם 77:88 לעירוני נהריה.


דני פרנקו. ממשיך בעונה הנהדרת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי