צפו: מכבי ת"א גברה 65:76 על נהריה ותפגוש את הפועל י-ם בגמר גביע ווינר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | עדי אבישי

הצהובים לא הציגו משחק גדול, אך ידעו להתעלות נגד הסגולים ולקטוף את הכרטיס השני לגמר ביום שבת הקרוב. סקוטי ווילבקין בלט בצהוב עם 14 נקודות. מנגד, ג'רל מקניל לא עמד בציפיות וסיים עם 0 נק'

(גודל טקסט)

יש קלאסיקו. מכבי תל אביב ניצחה היום (חמישי) 65:76 את עירוני נהריה בחצי הגמר השני של גביע ווינר, ובכך עלתה לגמר נגד הפועל ירושלים, במשחק שייערך ביום שבת הקרוב. למרות ששני הצדדים לא הציגו כדורסל גדול, סקוטי ווילבקין בלט בצהוב עם 14 נקודות. מנגד, ג'רל מקניל אכזב בגדול עם אפס נקודות.

הצהובים פתחו טוב את המשחק כאשר עומרי כספי מצא פעמיים את טאריק בלאק, שקלע את חמש הנקודות הראשונות במשחק. מנגד, איתי שגב קלע לראושנה לזכות הסגולים, אך ארבע נקודות מהירות סל סקוטי ווילבקין קבעו 2:9 למכבי ת"א. כספי בעצמו מצא פעמיים את הטבעת והגדיל את הפער, 7:16. לאחר מכן, שגב התעופף לדאנק בפעם השנייה במשחק, ואילו אות'לו האנטר דאג להחזיר מיד לאחר מכן. דני אבדיה קלע זריקה אחת מהקו וקבע 16:22 צהוב בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני עירוני נהריה הציגה יכולת הרבה יותר טובה, וצמצה את הפער כמעט לגמרי. זה התחיל עם איגור קולשוב שקלע שלשה מטווח רחוק מאוד, ואז הוסיף עןד שתי נקודות חשובות. מנגד, יובל זוסמן קלע נקודות ראשונות לקבוצתו וקבע 21:25. בהמשך קולשוב הוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד, אך בלאק החזיר את ההפרש לשלוש נקודות, 26:29. ג'ף אדריאן חתם את המחצית הראשונה עם שתי קליעות עונשין, 31:34 למכבי ת"א במחצית.

טאריק בלאק. פתיחה טובה של הפורוורד (עדי אבישי)
טאריק בלאק. פתיחה טובה של הפורוורד (עדי אבישי)

דני פרנקו. חניכיו חזרו למשחק לפני הירידה להפסקה (עדי אבישי)
דני פרנקו. חניכיו חזרו למשחק לפני הירידה להפסקה (עדי אבישי)

הסגולים עלו חד מאוד לחצי השני, ונעזרו בקליעות חשבות של אדריאן ושגב כדי לקבוע שוויון 37:37. בצד השני, נייט וולטרס קבר שלשה חשובה, ואילו ג'ייק כהן הוסיף נקודה מהקו, 37:41 למכבי ת"א. ווילבקים השלים מהלך מבריק מחוץ לקשת והחזיר את הפער, 37:46. לאחר כדורסל רע מצד שני הצדדים בהמשך הדקות, האנטר זינק לכדור חוזר וקלע בקלילות, ולאחר מכן קלע זריקות חופשיות וקבע יתרון של תשע נקודות למכבי ת"א, 42:51. הרמה הכללית של המשחק ירדה מאוד, ונהריה ניצלה את זה כדי לנגוס לאט-לאט בפער ולרדת ב-52:55 לפני הרבע המכריע.

הרבע הרביעי נפתח עם נקודות חשובות של כספי, שחזר לפרקט אחרי דקות רבות שלא שיחק. מיד לאחר מכן אבדיה הוסיף עוד שתיים. בלאק חזר לפרקט לאחר שירד ממנו ברבע השלישי עם פגיעה במרפק, וקבע סל חשוב, 54:61 למכבי ת"א. שלשה גדולה של זוסמן כבר העלתה לדו ספרתי, 56:66. מאותו רגע נראה שיצא לחניכיו של דני פרנקו האוויר מהמפרשים, ומכבי ת"א רצו כל הדרך לניצחון. אבדיה קלע דאנק, כספי הוסיף מחצי מרחק ובלאק קבר עוד שתיים קלות. סל של אייל שולמן צימק ל-63:74. אדריאן הוסיך מיד לאחר שתי נקודות, אך זה היה מאוחר מדי. שתי קליעות של אבדיה מהקו קבעו 65:76 בסיום.

כספי. חזר לפרקט בגדול. (עדי אבישי)
כספי. חזר לפרקט בגדול. (עדי אבישי)

ווילבקין. בלט על הפרקט בחולון. (עדי אבישי)
ווילבקין. בלט על הפרקט בחולון. (עדי אבישי)

קלעים:
מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 14 נקודות, טאריק בלאק 13 , עומרי כספי 11, ג'ייק כהן, דני אבדיה ואות'לו האנטר 7 כ"א, יובל זוסמן 6, נייט וולטרס 5, ג'ון דיברטולומאו 4, טיילר דורסי 2.

עירוני נהריה: ג'ף אדריאן 17 נקודות, איגור קולשוב 16, איתי שגב 11, דומיניק ווטרס 9, טראוויס ווריק וטוני גפני 5 כ"א, אייל שולמן 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי