עודד קטש: "שמח בשביל הקהל, זה לא אומר הרבה להמשך"

קטש
קטש | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ירושלים לאחר הזכייה בגביע ווינר: "כעסתי במחצית, היינו צריכים להיות יותר חכמים. זה הכל לב, ג'ייקובן קיבל זריקה כדי לשחק. לוקט מנהיג". בריימו: "ניצחון גדול, יתן לנו אנרגיות להמשך העונה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים שלחה הצהרת כוונות ברורה לקראת העונה החדשה, כשגברה 83:84 על מכבי תל אביב וזכתה בגביע ווינר בפעם החמישית בתולדותיה. האדומים שמטו יתרון דו ספרתי וראו את עצמם בפיגור שש נקודות ברבע האחרון, אבל התעלו ברגעי הסיום עם ריצת 0:10 והכניעו את היריבה המושבעת.

מאמן ירושלים עודד קטש אמר לאחר המשחק: "רבע ראשון באנו מרוכזים ומוכנים אליהם. לא אהבתי את הרבע השני וכעסתי בחצי בלי קשר לתוצאה היינו צריכים להיות יותר חכמים. בסוף זה הכל לב, ג'ייקובן קיבל זריקה כדי לשחק".

הקהל: "בשביל זה משחקים כדורסל. בשביל התחרות, האתגר וזה אמור להיראות ככה. זה הספורט ואני שמח בשביל הקהל שליווה אותנו כאן".

משמעות הניצחון להמשך: "ההיסטוריה הוכיחה שזה לא אומר הרבה להמשך. הייתה תחרות מעניינת, היה שבוע כיף וחשוב עם הרבה דברים ללמוד. יש הרבה דברים לשפר. ננוח ונתרכז בתחילת הליגה".

החשיבות ההגנתית של לוקט: "זו הסיבה המרכזית שהוא כאן, מעבר להיותו מנהיג ובחור איכותי מאוד. הוא עושה את הדברים שלא רואים בסטטיסטיקה".

השינויים שעשה כדי לייצר את הריצה בסיום: "אלה דברים שאתה יודע בדיעבד, כשאתה מנצח אתה תמיד גאון. הרגשתי ששחקנים נפלו מהרגליים וצריך לרווח את המשחק בגלל ההגנת חילופים שלהם".

סולימאן בריימו, שנבחר למצטיין הטורניראמר: "זה ניצחון גדול, התחלה טובה לעונה. אנחנו תחרותיים ומנסים לנצח כל משחק, זה טוב לאנרגיות שלנו לקראת העונה".

סולימאן בריימו עם הגביע הקבוצתי והגביע האישי (אודי ציטיאט)
סולימאן בריימו עם הגביע הקבוצתי והגביע האישי (אודי ציטיאט)

מה הביא את הניצחון: "עבודה קבוצתית, כולם היו במיטבים. ביצענו טעויות, אבל עשינו מאמץ גדול כדי לכפר עליהן ולנצח".

השוואה לאילת: "זו עונה חדשה, קבוצה חדשה, אתגרים חדשים. אני מתייחס לזה באותה הדרך. אני כאן בשביל לעשות את העבודה שלי ולעזור לקבוצה לנצח".

האם הוא מנהיג הקבוצה: "לא חושב, יש את בר שהוא הקפטן. אני פה כדי להביא אנרגיות טובות וחיוביות".

ניצחו בזכות הלב. שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אודי ציטיאט)
ניצחו בזכות הלב. שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי