צפו בתקציר: ניצחון בכורה העונה למכבי ראשון לציון, 69:75 על הפועל ב"ש

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

לאחר ארבעה הפסדים ברצף בכל המסגרות מפתיחת העונה, חניכיו של גיא גודס התאוששו מול היריבה מהדרום. אלכס המילטון בלט עם 25 נקודות. הפסד שני ברציפות לרמי הדר, 22 של טיג'יי וויליאמס לא עזרו למארחת

(גודל טקסט)

המחזור השני של ליגת ווינר סל נמשך הערב (שבת), כשמכבי ראשון לציון ניצחה 69:75 את הפועל באר שבע בהיכל הקונכייה. אלכס המילטון בלט עם 25 נקודות, ג'ונתן וויליאמס הוסיף 17. חניכיו של גיא גודס קטעו רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות ורשמו ניצחון בכורה העונה בליגה, לאחר שחזרו מפיגור 15. באר שבע מנגד, עם הפסד שני ברציפות אחרי התבוסה 100:73, שספגה מהפועל גלבוע גליל במחזור הפתיחה. טיג'יי וויליאמס הוביל את רשימת הקלעים של המארחת עם 22 נקודות.

הרבע הראשון אמנם היה צמוד לכל אורכו, אך המארחת הייתה זו שברחה ראשונה וסיימה אותו ביתרון 21:27. ג'ון פטרוסלי פתח טוב את המשחק כשצלף שמונה נקודות, וקלע שלשה גדולה, שהעלתה את באר שבע ליתרון 20:25, דקה לסיום הרבע. אצל מכבי ראשון לציון, רק שני שחקנים הופיעו בפתיחת המשחק, כשנמרוד טישמן רשם 11 נקודות, בעוד אלכס המילטון הוסיף 10. הרבע השני נמשך באותה מגמה וסטפן ג'ורג' זאק קבע יתרון שיא לבאר שבע 26:39, עם דאנק נהדר. הכתומים קלעו שש נקודות בלבד בשבע הדקות הראשונות של הרבע, אך ריצת 0:9 שלהם, עם שלשה על הבאזר של ג'ונתן וויליאמס, הורידה אותם להפסקה בפיגור 42:36.

האורחת פתחה היטב את החצי השני, ושלשה של אלכס המילטון הורידה את ההפרש לשתיים בלבד וקבעה 50:48, ארבע דקות בתוך הרבע. באר שבע לא ויתרה על ההובלה ושתי נקודות קלות של טיג'יי וויליאמס לאחר מהלך קבוצתי נהדר, קבעו 52:57 למקומיים. רגע לפני סיום הרבע השלישי, המהפך הושלם בזכות שלשה של עוז בלייזר, שקבעה 57:59 לכתומים. פטרולסי היה האיש החם של הלבנים והחזיר את היתרון למארחת לאחר צליפה מרחוק, שקבעה 62:63. הנדנדה נמשכה וקליעת עונשין של המילטון העלו את ראשל"צ ל-65:69, שלוש דקות לסיום. הכתומים שמרו על ההובלה על לסיום ורשמו ניצחון בכורה העונה.

רמי הדר. עדיין ללא ניצחון ליגה העונה (דני מרון)
רמי הדר. עדיין ללא ניצחון ליגה העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי