בית הלחמי: "מרימים ידיים בדקות שלא הולך לנו, צריך לטפל בזה"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

הפועל ת"א שוב התפרקה במחצית השנייה, הפעם זה עלה לה בהפסד לירושלים. המאמן: "חסר לנו לעצור את המפולת, עלינו נרפים לאחר ההפסקה". טרידוול: "לא שיחקנו עם אותה אנרגיה בחצי השני איבדנו שליטה על המשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

התסריט חזר על עצמו שבוע שני ברציפות. כמו במחזור הראשון נגד חולון, גם אמש (שבת) הפועל תל אביב התחילה עם הרבה התלהבות ועלתה במהירות ליתרון דו ספרתי על הפועל ירושלים, אבל משם זה רק התדרדר וקבוצתו של אריאל בית הלחמי שוב התפרקה ברבע האחרון, שבו היריבה קלעה 15 נקודות ללא מענה והנחילה לתל אביביים הפסד שני העונה: 90:72.

"התחלנו את המשחק מצוין והובלנו, אבל אנחנו עדיין לא מספיק טובים כדי לשמור על יתרון נגד קבוצה ברמה הזאת. עלינו נרפים למחצית השנייה ושילמנו על זה", אמר המאמן אריאל בית הלחמי לאחר המשחק. גם הסנטר דימיטריוס טרידוול חשב כך: "לא שיחקנו עם אותה אנרגיה במחצית השנייה, איבדנו את השליטה על המשחק ולא הצלחנו לעצור את הריצה שלהם".

בשבוע שעבר המאמן היה מודאג מהיעדר רוח הלחימה אצל שחקניו ולמרות שראה שיפור בהיבט זה, גם הוא יודע שזה לא מספיק: "היום השחקנים נלחמו יותר, אבל החטאות ברגעים שהמשחק עוד היה פתוח הוציאו מאיתנו את האוויר. חסר לנו לעצור את המפולת ולא לסיים משחק בצורה הזו, אלא לדאוג לסיים אותו בהפרש יותר סביר. אנחנו מרימים ידיים בדקות שלא הולך לנו וצריך לטפל בזה לפני הכל".


חואקין שוכמן מול נמרוד לוי. התסריט מהמחזור הראשון חזר על עצמו (עדי אבישי)

ייתכן שגם העובדה שהאדומים קיבלו בשני המחזורים הראשונים יריבות איכותיות כמו חולון וירושלים, אך המאמן לא ראה בכך תירוץ: "אני המון שנים בעסק וההתחלה היא מאוד חשובה, לא היינו מוכנים כקבוצה לשחק נגד יריבות ברמה הזו. אבל בסוף, אם לא נצליח לעצור את זה, זה יכול להשפיע בהמשך. אם אתה לוקח משחקים כאלה זה דווקא להשליך על ההמשך בצורה חיובית, אבל זה לא תירוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי