צפו בתקציר: 76:83 לאשדוד על הפועל ת"א, שעדיין ללא ניצחון

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

הצהובים השיגו ניצחון בכורה העונה בזכות משחק נהדר של אלייז'ה בראון שצלף 23 נקודות. ליאור אליהו הוסיף 22. חניכיו של בית הלחמי עם הפסד שלישי ברציפות. במשחק נוסף: הפועל באר שבע ניצחה 87:88 הפועל אילת

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השלישי של ליגת ווינר סל נמשכו הערב (שני), כשבמוקד הפועל תל אביב ספגה הפסד 83:76 למכבי אשדוד, שרשמה ניצחון בכורה העונה. האדומים של בית הלחמי עם שלושה הפסדים ועדיין ללא ניצחון העונה. אלייז'ה בראון בלט עם 23 נקודות. ליאור אליהו הוסיף 22. 15 נקודות של דזי רודריגז לא עזרו לאורחת. במשחק נוסף שנערך היום הפועל באר שבע השיגה ניצחון ראשון בליגה עם 87:88 על הפועל אילת, טי.ג'יי וויליאמס הוביל את רשימת הקלעים של האדומים עם 22 נקודות.

מכבי אשדוד – הפועל תל אביב 76:83
שתי הקבוצות חיפשו ניצחון בכורה העונה והמשחק נפתח באופן צמוד, עד לריצת 2:10 של אשדוד שעלתה ליתרון 13:20, שלוש דקות לסיום הרבע. ליאור אליהו בלט בפתיחה עם שבע נקודות, אך שתיים קלות של ים מדר הורידו את האדומים בפיגור 20:24 לסיום הרבע. המארחת פתחה טוב יותר את הרבע השני ועלתה ל-22:32 אחרי שלשה של אלייז'ה ג'ונסון. הפועל לא נתנה לאשדוד לברוח ושתיים של תומר גינת בתוספת לדקות טובות של מארק ליונס קבעו 39:41 לצהובים במחצית.

חניכיו של בראד גרינברג פתחו חזק את הרבע השלישי וריצת 9:19 קבעה 50:62 לאשדוד, אבל האדומים חזרו לעניינים בזכות דקות טובות של אלישי כדיר וחואקין שוכמן וירדו בפיגור 68:60 לרבע השלישי. אלייזה ג'ונסון וליאור אליהו המשיכו להוביל את המארחת עם 23 נקודות ו-22 נקודות בהתאמה ושמרו על הפער מהאדומים עד לניצחון המיוחל 76:83. זהו הפסד שלישי ברציפות להפועל תל אביב, בעוד מכבי אשדוד השיגה ניצחון ראשון העונה.

בראד גרינברג. ניצחון ראשון העונה למכבי אשדוד (לירון מולדובן)
בראד גרינברג. ניצחון ראשון העונה למכבי אשדוד (לירון מולדובן)

הפועל באר שבע – הפועל אילת 87:88 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
ניצחון בכורה העונה להפועל באר שבע במשחק דרמטי במיוחד. הרבע הראשון נפתח צמוד מאוד, כשהיתרון עבר מצד לצד. טי.ג'יי וויליאמס פתח את המשחק בצורה נהדרת וקלע תשע נקודות ברבע, אך מספר נקודות זהה של ג'ארד טרל מאילת הוריד את המארחת ביתרון 19:20 בלבד. סטפן ג'ורג' זאק נכנס לעניינים ברבע השני, אך אבי בן שימול וקיוון דבנפורט שמרו את האורחת במשחק ואף העלו אותה ליתרון 30:31, שלוש דקות לסיום הרבע. שלשה גדולה של רפי מנקו הורידה את אילת למחצית ביתרון 35:40.

האורחת הייתה טובה יותר ברבע השלישי בזכות יכולת טובה של טרל, כשגם אריק תומפסון תרם 17 נקודות על לסיומו והיה משמעותי בריצת 3:12 שהורידה את אילת ביתרון 58:69 לקראת הרבע האחרון. עשר הדקות האחרונות היו שייכות לבאר שבע בהובלתם של טי. ג'יי וויליאמס שקלע 22 נקודות וספנסר וייס שהוסיף 21, כולל שתי קליעות עונשין מכריעות, שקבעו ניצחון בכורה 87:88 לחניכיו של רמי הדר בצורה הכי דרמטית שיש. הפועל אילת עם שלושה הפסדים רצופים מפתיחת העונה, אך יכולה להתעודד מכך שפתיחה זהה שלה אשתקד הסתיימה עם פיינל פור.

רמי הדר. ניצחון דרמטי להפועל באר שבע בקונכיה (דני מרון)
רמי הדר. ניצחון דרמטי להפועל באר שבע בקונכיה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי