תומר גינת: "אף אחד מאיתנו לא ציפה לזה"

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

קפטן הפועל תל אביב צייץ בטוויטר לאחר ההפסד השלישי ברציפות: "אנחנו ביחד ונצא מזה חזקים וכמו גדולים". המאמן אריאל בית הלחמי: "אני מודאג"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
יממה לאחר שהפועל תל אביב הפסידה בפעם השלישית ברציפות ונותרה ללא ניצחון בליגת ווינר סל, הקפטן תומר גינת פנה לאוהדים בעמוד הטוויטר הרשמי שלו וכתב: "אף אחד מאיתנו לא ציפה לזה. כולנו, ללא תירוצים, צריכים להיות טובים יותר. אנחנו ביחד ונצא מזה חזקים וכמו גדולים. דווקא עכשיו – יאללה הפועל".


"למי שראה את המשחק היה ברור איזו קבוצה רוצה יותר את הניצחון", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, שסופג ביקורות רבות בעקבות פתיחת העונה העגומה. "כרגע אנחנו נראים רע וזה הפסד כואב, אבל אשדוד ניצחה בצדק. כמובן שאני מודאג, לא נעים להתחיל עם מאזן של 3:0, אנחנו לא עושים את מה שצריך לעשות. לשחק בלי אנרגיות זה לא מתאים, אנחנו לא שומרים, נצטרך לעשות בדק בית".


בית הלחמי הוסיף: "שינויים בסגל? אני לא אדבר על זה עכשיו. ברור שמשהו לא עובד כמו שצריך ואנחנו ניתן את הדעת על כך". על ים מדור שלא שותף במחצית השנייה: "היינו חייבים שחקנים עם יותר סייז אך גם זה לא עבד לנו. הגארדים שלנו עשו הגנה רעה מאוד במחצית הראשונה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי