שלושה מחזורים ללא החוק הרוסי: הישראלים משחקים יותר

עומרי כספי, תומר גינת
עומרי כספי, תומר גינת | עדי אבישי

המנהלת פרסמה נתונים אודות הדקות להן זכו הישראלים והנתונים מוכיחים כי השינוי שנעשה הועיל: מכבי ת"א העניקה 107.7 דקות לישראלים מול 92.3 לזרים, אשדוד מובילה בקטגוריה. לעומתן, ירושלים וראשל"צ במגמה הפוכה

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים מפתיחת העונה של ליגת ווינר סל ונראה כי השינוי שעברה הליגה, עם ביטולו של החוק הרוסי, לא פגע בשחקנים הישראלים, אפילו להפך.

מכבי תל אביב, אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה עם חמישה זרים (יחד עם הפועל ירושלים), נותנת 107.7 דקות לישראלים בליגה (66 דק' לשחקני בית ו-42.3 דק' למתאזרחים) מול 92.3 דק' לזרים. גם בקבוצות האירופאיות הנוספות, בהפועל חולון ובנס ציונה, השחקנים הישראלים נהנים מדקות רבות עד כה – 109.7 בקבוצה של שרון דרוקר ו-108.7 תחת נדב זילברשטיין. לעומתן, הפועל ירושלים של עודד קטש העניקה לישראלים 91 דקות מול 109 דקות לזרים ומכבי ראשון לציו של גיא גודס שיתפה את הישראלים ל-82 דקות בלבד, הכי מעט בליגה.

בהפועל תל אביב הישראלים זוכים ל-100.7 דק' למשחק והקבוצה שעד כה מובילה בדקות לשחקנים הישראלים היא אשדוד, כמובן, שבמשחק הראשון שיחקה עם שלושה זרים ובמשחק השני עם שניים בלבד – אצלה הישראלים נהנו עד כה מ-122.5 דק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי