שוכמן שבר את ידו וייעדר כחודש, המילטון נחת בישראל

חואקין שוכמן
חואקין שוכמן | באדיבות הפועל תל אביב

גארד הפועל ת"א, שנפגע באימון הקבוצה ביום שישי, עבר בדיקת MRI שגילתה את חומרת פציעתו. הפורוורד הגיע ארצה, יעבור בדיקות רפואיות, וצפוי להיכלל בסגל כבר למשחק בנהריה: "מחכה לנצח ביחד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הצרות ממשיכות לפקוד את הפועל תל אביב. האדומים פתחו את העונה עם שלושה הפסדי ליגה רצופים וכבר הספיקו להחליף זר אחד, כאשר גם מלקולם גריפין עשוי להיחתך בימים הקרובים, והיום (ראשון) קיבלו בשורה רעה נוספת: חואקין שוכמן, שנפגע באימון הקבוצה ביום שישי האחרון, עבר בדיקת MRI שבה התגלה כי הוא סובל משבר בידו והוא ייעדר מהמגרשים כחודש.

שוכמן היה מנקודות האור הבודדות בהפועל תל אביב עד כה, עם ממוצעים של 10.7 נקודות ו-80% הצלחה בקליעות לשלוש ב-27 דקות לערב, אך כאמור גם הוא לא הצליח לעזור לאדומים להשיג ניצחון בכורה בליגה תחת אריאל בית הלחמי וכעת הקבוצה תיאלץ להסתדר בלעדיו. מי שיצטרכו למלא את מקומו הם המתאזרח אייזיה אייזנדורף ומייקל בריסקר, שמיעט לקבל הזדמנויות במשחקים הראשונים.

בנושא אחר, ג'ורדן המילטון שחתם בקבוצה ביום רביעי האחרון, צפוי לנחות היום בארץ ולעבור בדיקות רפואיות. אם הכל ילך כשורה, הפורוורד אמור להיכלל בסגל למשחק שבו האדומים יפגשו את מאמנם לשעבר דני פרנקו, כשיתארחו אצל עירוני נהריה. "מחכה לפגוש את החברים החדשים שלי, את הקהל של הפועל ולהתחיל לשחק ולנצח ביחד", אמר השחקן עם נחיתתו.


המילטון במדים האדומים (הפועל תל אביב, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי