צפו בתקציר: מכבי ת"א הביסה את הפועל ירושלים בהיכל מנורה

סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק
סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק | עדי אבישי

לאחר ההפסד בגמר גביע ווינר, האלופה ניצחה 73:89 את מחזיקת הגביע בביתה בזכות תצוגת תכלית של ווילבקין שקלע 26 נקודות. טיילר דורסי הוסיף 15. האורחת רשמה הפסד ראשון העונה

(גודל טקסט)

הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים בהיכל מנורה מבטחים, הסתיים בניצחון צהוב וחד משמעי במסגרת המחזור הרביעי. חבורתו של יאניס ספרופולוס אמנם ירדה בפיגור במחצית הראשונה, אך בזכות תצוגת תכלית של סקוטי ווילבקין הצהובים ניצחו 73:89 את מחזיקת הגביע שרשמה הפסד ראשון העונה ולעומת האלופה לא נותרה מושלמת.

הפועל ירושלים לא ציפתה למכה כה קשה, ג'ייקובן בראון כיכב עם 27 נקודות וגם ג'יימס פלדין תרם 18, אבל חבורתו של עודד קטש פשוט התפרקה ברבע השלישי. מחזיקת הגביע תנסה להתאושש מהתבוסה הקשה בליגת האלופות נגד ראסטה וכטה. מנגד, מכבי תל אביב שנותרה מושלמת בליגה וגם במשחקי הבית ביורוליג, תארח במשחק היורוליג הבא את פנרבחצ'ה שתגיע עם הגב לקיר.


סולימאן בריימו עם עומרי כספי (עדי אבישי)

רבע ראשון
וולטרס עלה ראשון על לוח התוצאות עם שלשה. בהמשך סקוטי ווילבקין ויובל זוסמן עלו לריצה של 2:7. ג'יימס פלדין עם שש נקודות, הוביל את ירושלים ליתרון ראשון במשחק עם 9:10. מומנטום הירושלמי נמשך, ג'ייקובן בראון וג'יימס פלדין הובילו את ירושלים לריצת 0:7 וסיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 13:20.

רבע שני
האורחת לא הורידה את הקצב, טרנטון לוקט וג'ייקובן בראון קלעו חמש נקודות והעלו את מחזיקת הגביע ליתרון 16:25. לאחר מכן הצהובים התעוררו והפכו את התוצאה בזכות שש נקודות של טיילר דורסי שהשלים ריצת 0:11. אבל המחצית הראשונה שייכת רק לשחקן אחד, ג'ייקובן בראון קלע את השלשה הרביעית שלו ועם מהלך נוסף של סל ועבירה קבע 29:35. מכבי תל אביב שוב יצאה למיני ריצה, עומרי כספי וסקוטי ווליבקין צמצמו לנקודה בלבד וירדו להפסקה בפיגור 37:36. ג'ייקובן בראון הצטיין מעל כולם עם 17 נקודות, טיילר דורסי בלט בצד הצהוב עם תשע נקודות.

יובל זוסמן עם טשון תומאס (עדי אבישי)

רבע שלישי
מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם שלוש נקודות מהירות, ירושלים הגיה עם נקודות של פלדין ותומאס אבל ווילבקין כיכב עם שלוש שלשות וקבע 44:52. טאריק בלאק וג'ייק כהן הצטרפו לחגיגה והעלו את הצהובים ליתרון של 48:61. מכבי תל אביב לא עצרה, לייאפ של טאריק בלאק העלה את הצהובים ליתרון שיא של 18 נקודות. ג'יימס פלדין קבע את תוצאת הרבע עם לייאפ ומכבי תל אביב סיימה את הרבע השלישי בלבד ביתרון של 18:34, ו-55:70 אחרי שלושה רבעים.

רבע רביעי
ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון קלעו שתי שלשות מהירות וצמצמו ל-61:72. אבל סקוטי ווילבקין שב מהספסל ועשה מהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה של בר טימור. דני אבדיה הוסיף שתי נקודות וטיילר דורסי צלף שלשה נוספות שקבעו 62:80 מרשים. סקוט ווילבקין עם שלשה נוספת העלה את מכבי תל אביב ל-21 הפרש. לאחר מכן המשחק נמשך כגארבג' טיים על הסיום. זה נגמר עם 73:89 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 26 נקודות ו-5 אסיסטים, טיילר דורסי 15 עומרי כספי 13, 5 ריבאונדים, טאריק בלאק 7 ו-10 ריבאונדים, נייט וולטרס 7, ג'ייק כהן 5, אות'לו האנטר 4 ו-8 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 4, דני אבדיה 4, יובל זוסמן 4 ו-5 ריבאונדים.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 27 נקודות , ג'יימס פלדין 18, טיישון תומאס 14, סולימאן בריימו 8, טרנט לוקט 3, תמיר בלאט 3 ו-5 אסיסטים.


עוד משחק אדיר לסקוטי ווילבקין (עדי אבישי)


ג'ון דיברתולומיאו מול ג'ייקובן בראון (עדי אבישי) 

טיילר דורסי עם עומרי כספי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי