קטש החמיא: "מכבי ת"א איכותית ועמוקה, יש לנו הרבה מה ללמוד"

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-89:73 מול האלופה בהיכל: "הכל התפרק לנו בחצי השני", "נכשלנו בשמירה על סקוטי ברבע השלישי". ווילבקין שנבחר למצטיין עם 26 נקודות: "נשאר לנו כוח לנצח את פנרבחצ'ה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"הפסדנו במשחק שלא הגענו אליו בתור פייבוריטים. מכבי תל אביב זו קבוצה טובה עם הרבה מאוד איכויות ויש לנו לא מעט מה ללמוד". הדובר הוא עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים, שניתח הערב (ראשון) את הפסד הבכורה של קבוצתו העונה בכל המסגרות, 89:73 בהיכל מול האלופה במסגרת המחזור הרביעי בליגת ווינר סל. 

קטש הוסיף: "נפגשנו עם מכבי העונה פעמיים, במשך משחק וחצי הצלחנו לנטרל את הלחץ שהם מפעילים על הגארדים. ברבע השלישי כבר לא הצלחנו ונתנו ללחץ הזה להוציא אותנו מהשקט שלנו. האיכות של מצבי הזריקה שלנו לא הייתה מספיק טובה ומצד שני מכבי עשתה מהלכים גדולים. נכשלנו בכמה סיטואציות בתוכנית המשחק שלנו, כמו השמירה על ווילבקין שעשה סלים גדולים ברבע השלישי. מכבי זו קבוצה מאוד עמוקה עם סגל רחב והם היו הרבה יותר נחושים ואגרסיביים מאיתנו. בשביל לנצח בהיכל אתה צריך להיות מרוכז במשך 40 דקות.


"זו רק תחילת העונה, ננסה להשתפר והפנים שלנו כבר למשחק הבא, הוסיף קטש. "פלדין ובראון עשו סלים גדולים שלאו דווקא הגיעו מכדורסל גדול. היו הרבה התקפות תקועות גם כאשר הכדור היה בידיים שלהם. בחצי השני לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו. מעבר לכך, יש עלינו עומס וכמה פציעות קטנות שמקשות עלינו אך כמובן שזה לא תירוץ. רצינו להוציא יותר מהמשחק הזה וגם היינו שם בחצי הראשון, אבל הכל התפרק לנו בחצי השני".


ווילבקין, שנבחר לשחקן המצטיין עם 26 נקודות, אמר בסיום: "הזריקות לשלוש נכנסו לי. ירושלים זו אחת הקבוצות הטובות בישראל ויש לה שחקנים מצוינים, אז כמובן שמאוד רצינו לנצח אותם. נשאר לנו מספיק כוח לנצח השבוע גם את פנרבחצ'ה במסגרת היורוליג".


"אני שמח ממשחק ההגנה שלנו, היינו מאוד מרוכזים", סיכם המאמן המנצח יאניס ספרופולוס. "בראון עשה לנו צרות במחצית הראשונה, אבל עצרנו אותנו בחצי השני. שיחקנו טוב בעשרים הדקות האחרונות ואין ספק שהיכולת שהצגנו בהגנה עזרה לנו להשיג את הניצחון".




להט עם 26 נקודות. סקוטי ווילבקין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי