אלכס צ'וברביץ' שוחרר ממכבי ראשון לציון וחתם באשדוד

אלכס צ'וברביץ'
אלכס צ'וברביץ' | FIBA

הסנטר, שמיעט לשחק בקבוצה מעיר היין, נפרד ממנה ועבר לשחק לשורות "הדולפינים" בתקווה לשחזר את ההצלחה מעונת 2017/18, שבה הגיע איתם למקום הרביעי בליגה ולחצי גמר גביע המדינה

(גודל טקסט)

אלכס צ'וברביץ' (33, 2.12) שוחרר הבוקר (חמישי) ממכבי ראשון לציון וחתם עד לסיום העונה במכבי אשדוד, שתהיה התחנה ה-14 בקריירה שלו. למעשה, זו תהיה הקדנציה השנייה של צ'וברביץ' בקבוצה מעיר הנמל, לאחר ששיחק בה לפני שנתיים והיה שותף לעונה נהדרת של "הדולפינים", שסיימו את הליגה במקום הרביעי (דירוג השיא שלה בכל הזמנים) והעפילה לחצי גמר גביע המדינה.

מדובר בשחקן השני שמשוחרר מהסגל של גיא גודס, לאחר שהכתומים נפרדו גם מדבון סאדלר לפני מספר שבועות. הסנטר, שמיעט לשחק בשורות הכתומים, יפגוש את ראשון לציון כבר בשבת הקרובה במסגרת המחזור החמישי בליגה. לקבוצה מעיר היין הוא הגיע לאחר עונה בהפועל ירושלים, שאיתה זכה בגביע המדינה. צ'וברביץ' זכה ל-4.7 דקות בלבד בשלושה משחקי ליגה בעונה הנוכחית ולא קלע בהן נקודות, כאשר ביורוקאפ הוא קיבל 12.5 דקות וקלע 1.2 נקודות. 

בין היתר, הסנטר שיחק בעבר בהפועל חולון, ברק נתניה וגלבוע/גליל, בנוסף לארבע עונות במכבי חיפה. כעת הוא ינסה לשחזר את ההצלחה במדי אשדוד ויחזק את מצבת הגבוהים הדלה בסגל של בראד גרינברג, בתקווה להרים את הקבוצה מהמקום העשירי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי