"מרוצה מהתצוגה שלנו", סקאוט מה-NBA עקב אחר אבדיה

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

ספרופולוס הודה לאחר הניצחון המרשים של מכבי תל אביב על נהריה: "עלינו פחות מרוכזים". דיברתולומאו: "אנחנו מנסים לשמור על אותה רמת אינטנסיביות בכל משחק". מנהלה של אוקלהומה סיטי בחן את הכוכב הצעיר

(גודל טקסט)

אחרי שבוע אינטנסיבי שכלל שלושה משחקים קשים בשבעה ימים, מכבי תל אביב חזרה לליגה והתמודדה אמש (שני) עם אתגר מסוג אחר כשפגשה את עירוני נהריה – הצורך לשמור על אותה רמה של חדות וריכוז שהציגה בשבוע שעבר גם נגד יריבה פחות מאיימת.

אז אמנם המשחק התנהל בהילוך שני מבחינת הצהובים וכמות איבודי הכדור הייתה מעט גבוהה מדי (17), אבל בסופו של דבר הם עשו את העבודה עם ניצחון חלק 65:86, כשגם דני אבדיה, אחריו עקב המנהל המקצועי של אולקהומה סיטי ת'אנדר, ניצל את הבמה כדי לתת הופעה טובה.

"לא עלינו עם פחות אנרגיות, אלא פחות מרוכזים. יכולנו להימנע מחלק מהאיבודים, אבל באופן כללי אני מרוצה מהתצוגה שלנו", סיכם המאמן יאניס ספרופולוס לאחר המשחק, "פגשנו קבוצה עם איכויות, עשינו הגנה טובה והתמקדנו בעצירת שני הקלעים המרכזיים שלהם ולכן הצלחנו לעצור אותם על 65 נקודות. אחרי הרבע הראשון, התחלנו גם לחלוק את הכדור יותר טוב בהתקפה וייצרנו שיתופי פעולה טובים".

ספרופולוס.
ספרופולוס. "עלינו פחות מרוכזים. באופן כללי, אני מרוצה מהיכולת שלנו" (עדי אבישי)

גם ג'ון דיברתולומאו התייחס לנושא הדריכות לקראת המשחק: "זה מאתגר, אבל אנחנו מנסים לבוא לכל משחק מוכנים ומרוכזים ובאותה רמת אינטנסיביות, אני מניח שבדקות הראשונות זה לא היה נראה כך אבל הצלחנו להרים את הרמה בהמשך, שזה גם חשוב".

לגבי הזמן שנדרש לטיילר דורסי וקווינסי אייסי להשתלב בקבוצה, אמר המאמן: "זה תלוי בהם ובניסיון שלהם. לדעתי הם כבר משתלבים ומתחילים לשחק טוב. אנחנו רוצים שכולם יהיו מוכנים, לא רק שניהם ואני בטוח שכולם יהיו יציבים יותר אחרי החודש הראשון. טיילר משחק עם ביטחון וקווינסי היה מצוין בשני המשחקים האחרונים, מאוד מעורב בשני הצדדים של המגרש".

ההתמודדות של דני אבדיה עם כמות העיניים הבוחנות סביבו: "זה קשה, הוא צריך להישאר מרוכז במה שקורה על המגרש. היום זו הייתה אוקלהומה, במשחק הקודם הלייקרס ובמשחק הבא זו תהיה קבוצה אחרת. זה לא קל, אבל יחד עם זאת יש לו מאמנים שיעזרו לו להישאר מרוכז ולא לחשוב על מי שמסתכל עליו. הוא מבין שהדבר החשוב מבחינתו הוא לשחק כדורסל טוב וליישם את תכנית המשחק בהגנה ובהתקפה".

דיברתולומאו.
דיברתולומאו. "מנסים לבוא לכל משחק באותה אינטנסיביות" (עדי אבישי)

בסיום המשחק, ספרופולוס ומאמנה של נהריה דני פרנקו סירבו ללחוץ ידיים. היווני בחר לא להתייחס לכך: "אני לא מעוניין לדבר על זה, זה אישי. אני מכיר אותו המון שנים ומכבד אותו, דיברתי איתו לפני שהגעתי למכבי ת"א. הוא מאמן מצוין, אחד הטובים שיש לליגה להציע. מה שקרה זה שהוא נגע באחד השחקנים שלנו בזמן שהוא זרק וזה לא בסדר. זה קרה גם בעונה שעברה".

פרנקו מצדו הגיב: "לא זוכר שקרה דבר כזה, בדקתי עם הערוץ המשדר והם טוענים שזה לא קרה. הוא בחר לא ללחוץ לי את היד, אבל אני מאוד מכבד אותו. אנחנו מכירים המון שנים. זו הבחירה שלו, צר לי, אבל אין שום דבר מעבר לזה. אולי מדובר בשאריות מכל מיני סיפורים ודם רע שאין לי חלק בו, שהיו בשנתיים האחרונות. אני מאחל לו הצלחה, אם עשיתי משהו זה בוודאי לא בכוונה".

פרנקו.
פרנקו. "מכבד אותו. צר לי שהוא בחר לא ללחוץ לי את היד" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי