מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה אחרי 76:97 על הפועל אילת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | עדי אבישי

ללא עומרי כספי שסבל מרגישות בברך, האלופה לחצה על הדוושה במחצית השנייה וניצחה בקלות את הדרומיים. האנטר הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 17 נקודות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) במומנטום החיובי, עם ניצחון 76:97 על הפועל אילת שהעלה אותה לרבע גמר גביע המדינה. במשך כ-25 דקות ההתמודדות הייתה צמודה ואולי הצהובים אף הרגישו את העייפות המתבקשת מלוח הזמנים העמוס, כשסבלו מיום קליעה בינוני מעבר לקשת ובעיקר אפשרו ליריבה הדרומית לשלוט בכדורים החוזרים, אך בסופו של דבר שתי הסטטיסטיקות התיישרו ובמחצית השנייה האלופה הבליטה את פערי הרמות. כעת, היא תעבור להתמקד במשחק החוץ ביורוליג נגד באסקוניה הספרדית ביום חמישי.

התל אביביים פתחו עם נייט וולטרס, סקוטי ווילבקין, דני אבדיה, ג'ייק כהן וטאריק בלאק בחמישייה. הדרומיים עלו עם אבי בן שימול, ג'ארד טרל, רפי מנקו, קיוון דבנפורט ואריק תומפסון. האורחת עלתה ל-0:7 מהיר תוך פחות משתי דקות, אילת מיהרה לענות בשבע נקודות משלה ללא מענה. שלשה וסל של וולטרס ונקודות של ג'ייק כהן פתחו שוב פער של שמונה לטובת הצהובים, ה"דולפינים" התקרבו עם שלשה של לארי גורדון וירדו בפיגור 23:17 בסיום הרבע הראשון.

הקבוצות החליפו סלים בפתיחת הרבע השני וארבע דקות וחצי בתוכו, שלשה של שולדבראנד צימקה ל-29:26, אבל האנטר היה בדקות טובות מנגד והחזיר את ההפרש לשמונה נקודות. גם דורסי נכנס לעניינים ובצד השני טרל ענה עם ארבע נקודות, בדרך ל-35:40 צהוב במחצית.


האנטר. הוביל את קלעי מכבי ת"א (עדי אבישי)

קליעות עונשין של טרל, סל של בן שימול ושלשה של דבנפורט קירבו את אילת למינוס נקודה בלבד באמצע הרבע השלישי, 46:45, אבל האלופה לחצה על הדוושה ועלתה ליתרון 52:63 לקראת עשר הדקות האחרונות, אחרי סלים של דורסי, אבדיה ושלשה ווילבקין.

ברבע האחרון מכבי תל אביב החליטה שזה מספיק: דורסי פתח עם שלשה, האנטר וכהן הוסיפו דאנק כל אחד וההפרש קפץ כבר ל-16. מנקו ניסה להשאיר את אילת במשחק עם קליעה מחוץ לקשת, אבל אבדיה ו-ווילבקין השיבו בשלשות משלהם ולמעשה סגרו עניין, כאשר עד לדקות הסיום הצהובים שמרו על היתרון.

קלעו למכבי תל אביב: אות'לו האנטר 17 נקודות, נייט וולטרס 16, ג'ייק כהן 15, טיילר דורסי 13, דני אבדיה וסקוטי ווילבקין 12 כל אחד, טאריק בלאק 9, יובל זוסמן 3. ג'ון דיברתולומאו ויונתן אטיאס שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל אילת: רפי מנקו ויהונתן שולדבראנד 17 נקודות כל אחד, קיוון דבנפורט 16, ג'ארד טרל 11, אבי בן שימול ולארי גורדון 5 כל אחד, זיו בן צבי 3 ואריק תומפסון 2. ג'פרי גריי ורזיאל חיון שותפו וקלעו קלעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי