מסתבך סדרתי: גלן רייס ג'וניור נעצר בעקבות קטטה

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | עדי אבישי

כשבועיים אחרי שהצטרף לדן שמיר בניו זילנד ברייקרס, הכוכב חשוד שנקלע לתקרית בבר באוקלנד: "מאמינים לו שהוא חף מפשע ומחכים לפרטים נוספים", אישר בעלי המועדון

(גודל טקסט)

גלן רייס ג'וניור יודיע בתור כדורסלן בחסד עליון, יש שיגידו פוטנציאל שלא מומש ביחס לכישוריו, אבל כנראה שמה שאירע לו השבוע בניו זילנד מספר את סיפורו במדויק. הקלע שרק לאחרונה הצטרף לדן שמיר בניו זילנד ברייקרס, שבימיו בהפועל חולון נחקר במשטרה עקב תלונה על תקיפה וקודם לכן גם הושעה לאחר שהכה את חברו לחדר ההלבשה גיא פניני, נעצר כעת עקב מהומה בבר מקומי.

הבוקר (שבת) אישרה משטרת זיו זילנד כי רייס ג'וניור נעצר שלשום בחשד שתקף מספר מבלים בבר באוקלנד. הוא כבר שוחרר והצטרף למשחק הקבוצה בפרת', אבל בעלי המועדון מאט וולש טען: "אנחנו מאמינים לו שהוא חף מפשע ומחכים לפרטים נוספים. עד שיוכח אחרת הוא איתנו ואין לנו שום פרט מעבר למה שפורסם".

מאז עזב את הפועל חולון ב-2018, רייס ג'וניור שיחק בפורטו ריקו, מקסיקו ובארגנטינה, מקבוצתו האחרונה אינסטיטו אתלטיקו סנטרל קורדובה הוא שוחרר עקב התנהגות לא ספורטיבית כתוצאה מעבירות טכניות שקיבל, ובשבוע שעבר הוא חבר למאמנו האהוב דן שמיר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי