צפו: הפסד שלישי ברציפות לגלבוע/גליל, 95:76 לעירוני נהריה

דני פרנקו
דני פרנקו | עומרי שטיין

למרות הפתיחה החלומית בליגה, חבורתו של ליאור ליובין איבדה את המאזן החיובי, לאחר תבוסה כואבת על ידי הקבוצה הצפונית בליגה. דומיניק ווטרס להט עם 26 נקודות, מנגד ג'סטין טילמן סיים עם 21

(גודל טקסט)

המחזור השישי של ליגת העל נמשך הערב (שני) עם משחק אחד בלבד. הפועל גלבוע/גליל ממשיכה ברצף הרגע כאשר רשמה הפסד שלישי ברציפות בליגה, הפעם לעירוני נהריה שהביסה אותה 76:95 בגן נר.

גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם יפתח זיו, אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן וג'ארוויס ורנאדו, עירוני נהריה עם דומיניק ווטרס, ג'רל מקניל, טראוויס ווריק, ג'ף אדריאן ואיתי שגב. האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-2:7 מהיר. טילמן וגאלי הובילו מהפך מנגד ועלו ליתרון של 11:16. היתרון של המארחת נשמר ושתי נקודות עונשין של ג'רל מקניל צימקו את ההפרש ל-22:17 בתום הרבע ראשון.

גאלי וארצי קבעו יתרון דו ספרתי של 17:27. מנגד ווטרס הגיב עם ארבע נקודות רצופות, וטוני גפני קלע חמש נקודות מהירות והוביל צימק את הפער לנקודה בלבד. נהריה עלתה ליתרון בתום ריצת 1:11. שתי נקודות של ג'סטין טילמן החזירו את יתרון לגבוע, ו-ווטרס צימק ל-43:42 בירידה להפסקה.


הפסד נוסף לליאור ליובין (עדי אבישי)

ברבע השלישי נהריה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 52:57 לאחר שאיתי שגב תיקן החטאה של ווטרס. טוני גפני במשחק מצוין צלף שלשה נוספת שהעלתה את נהריה ליתרון 56:64 שגרם לליאור ליובין לקחת פסק זמן. שלשה אדירה של ג'רל מקניל סיימה רבע חלומי לנהריה שירדה ברבע האחרון ביתרון 64:73.

לאחר יותר מדקה ללא נקודות, טראוויס ווריק העלה את נהריה ליתרון דו ספרתי. אדגר סוסה קלע סל שדה לאחר יותר משלוש דקות, אך זה לא השפיע על נהריה. היתרון רק הלך וגדל ונהריה רשמה את ניצחונה השלישי העונה עם 76:95, אשר השווה את מאזנה לזו של גלבוע/גליל עם 3:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי