ג'יימס קלי חתם בראשל"צ עד לחזרתו של מונרו

ג'יימס קלי
ג'יימס קלי | אודי ציטיאט

הסנטר בן ה-26, שבעונה שעברה קלע בממוצע 15.2 נקודות בגלבוע/גליל, הצטרף בחוזה זמני בעקבות המתיחה בשריר הירך האחורי ממנה סובל הכוכב של גודס שישוב תוך חודש

(גודל טקסט)

פציעתו של דריל מונרו, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ברגלו וצפוי להעדר מספר שבועות, אילצה את מכבי ראשון לציון לחזק את הסגל והבוקר (שלישי) צורף באופן רשמי את הסנטר ג'יימס קלי (26, 2.01), ששיחק בעונה החולפת במדי גלבוע/גליל.

קלי, שבעונה שעברה העמיד ממוצעים של 15.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק והיה משחקני הפנים הבולטים בליגה, צפוי לחזק את הכתומים של גיא גודס עד לחזרת מונרו וצפוי להשתלב בחמישייה כבר ביום ראשון, כשהקבוצה תפגוש את בני הרצליה ברבע גמר גביע המדינה. הוא יחבור לקו קדמי די דליל יחד עם ג'ונתן וויליאמס ואלכס צ'וברוביץ'.

גלבוע/גליל למעשה הייתה התחנה הראשונה של קלי באירופה, אחרי שבוגר מכללת מרשל עזב את ארה"ב בתחילת הדרך לטובת הליגה הדרום קוריאנית, כשבמדי צ'אנגוואן סייקרס 21.3 נקודות בממוצע וגם קטף 5.9 כדורים חוזרים.

עוד לפני הבכורה בתחילת השבוע הבא, ראשון לציון תתמודד מחר (רביעי, 19:45) במונאקו במסגרת המחזור השמיני ביורוקאפ. רק ניצחון של הכתומים, שישחקו ללא קלי כאמור, ישאיר להם סיכוי להעפיל לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי