מסגול לאדום‎: לטביוס וויליאמס חתם בהפועל תל אביב

לטאביוס וויליאמס
לטאביוס וויליאמס | הפועל תל אביב

הסנטר (30, 2.04) ששוחרר מחולון לפני מספר ימים בשל עימות עם האוהדים, הצטרף לקבוצתו של אריאל בית הלחמי, במקומו של דיוויד לאורי ששוחרר. האמריקאי יקבל דקות במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי ראשון לציון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כזכור, וויליאמס שוחרר מהפועל חולון בעקבות עימות לכאורה עם שניים מאוהדי חולון שאף הגישו נגדו תלונה במשטרת חולון שם נחקר ושוחרר. בקבוצתו של אריאל בית הלחמי, הסנטר (30, 2.04) יחליף את דימטריוס טרידוול ששבר את רגלו ויעדר עד סוף העונה.

הפועל תל אביב החתימה בתחילת השבוע את דיוויד ללאורי ששיחק לפני שנתיים במכבי אשדוד, אך שוחרר ממנה לאחר בעיות רפואיות. לאורי הגיע לארץ ובמועדון החליטו לוותר עליו ולצרף במקומו את וויליאמס.

וויליאמס, בעל ניסיון אירופי עשיר, שיחק בין היתר בקבוצות בכירות ביבשת כמו אוניקס קאזאן, בילבאו, ולנסיה וסראגוסה ואת עונת 19/20 החל בהפועל חולון שם העמיד ממוצעים מרשימים של 14.3 נקודות ו-9.7 כדורים חוזרים בליגת העל. בליגת האלופות קלע וויליאמס בממוצע 14.8 נקודות למשחק בנוסף לעשרה ריבאונדים – המוביל במפעל בקטגוריה זו.


שוחרר מסיבות רפואיות. דיוויד לאורי (הפועל תל אביב, רשמי)

יו"ר המועדון רמי כהן: "אני מודה לשותפים העסקיים שלנו ולספונסרים שתרמו לטובת חיזוק הקבוצה לקראת המשך העונה וסדרת המשחקים החשובה שתחל מחר. קורא לכל אוהדי הקבוצה להגיע מחר עם כל המשפחה למשחק מול מכבי ראשל"צ, למלא את האולם ולדחוף את הפועל לניצחון".

החתמתו של וויליאמס הותירה את האדומים עם החתמה בודדת עד לסיומה של העונה. כל הזרים שפתחו את העונה באדום שוחררו ואחרים הגיעו תחתם. רודני פרוויס, מלקולם גריפין ודסי רודריגס עזבו את הארץ, טרידוול נפצע. מי שהגיע הם מארק לאיונס, ג'ורדן המילטון לנזל סמית' ג'וניור והאחרון בינתיים הוא וויליאמס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי