בשבת: מכבי ת"א תצפין לחיפה, חולון תנסה להתאושש מול נהריה

נייט וולטרס, סקוטי ווילבקין
נייט וולטרס, סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

הצהובים יחפשו ניצחון ליגה שביעי בהיכל רוממה, שם יפגשו את הירוקים שיגיעו לאחר שלושה ניצחונות רצופים. הסגולים, שעברו מטלטל, יתמודדו מול הקבוצה שהכניסה אותם לסערה

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים: מכבי תל אביב תעלה להיכל רוממה החיפאי ותנסה לשמור על מאזן מושלם, בעוד הפועל חולון תרצה להתאושש מהשבוע הסוער שעבר עליה נגד הקבוצה שנגדה הכל התחיל – עירוני נהריה.

מכבי חיפה – מכבי תל אביב (20:00)
האלופה ניצבת בפסגת הטבלה כקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה, אך תצפין למפגש עם הירוקים מהכרמל בידיעה שלוח הזמנים הצפוף עלול לגבות מחיר אם היא לא תשמור על ריכוז. עומרי כספי, סקוטי וווילבקין וטאריק בלאק הפצועים לא יתלבשו, כאשר  אלייז'ה בראיינט ישוב לסגל לאחר שנקע את הקרסול השבוע ופספס את המשחק נגד וילרבאן אתמול.

גם העולה החדשה מגיעה במומנטום טוב להתמודדות אחרי שחיברה שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 82:87 על עירוני נהריה שלשום. הניצחון האחרון שלה על התל אביביים היה בחצי גמר הפיינל פור ב-2017, בעונתו האחרונה של ג'ון דיברתולומאו במדים הירוקים. עוד כיכב באותו ערב גרגורי ורגאס, שיהיה השריד השני מאותו משחק שיופיע מחר: "מצפה לנו משחק קשה", אמר הרכז, "במשחקים כאלה, בטח נגד יריבה איכותית כמו מכבי תל אביב, חשוב קודם כל לשחק הגנה חזקה, לשמור על ריכוז ולשחק קבוצתי. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק עבור האוהדים שלנו, שהולכים למלא מחר את רוממה".


מכבי חיפה תנסה להמשיך במומנטום החיובי (מאור אלקסלסי)

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה הוסיף: "כשאתה פוגש את מכבי תל אביב אתה יודע שמדובר באתגר גדול, לא רק עבורנו אלא גם עבור כל קבוצה באירופה. אנחנו צריכים לשחק חכם ובאחריות נגד קבוצה שאסור לך למצמץ מולה לרגע אחד".

עירוני נהריה – הפועל חולון (18:10)
רק לפני שישה ימים גברו הצפוניים על הקבוצה של שרון דרוקר והדיחו אותה מגביע המדינה עם 67:90 מוחץ, תוצאה שערערה את מעמדו של מאמן הסגולים-צהובים והובילה לעימות בין לטאביוס וויליאמס לאוהדי חולון, שבו הסנטר תקף שניים לכאורה, שוחרר מהקבוצה בעקבות כך ואפילו הספיק כבר לרשום דקות בכורה במדי הפועל תל אביב היום. יוגב אוחיון הפצוע ימשיך להיעדר בחולון, בעוד ראיין תומפסון יירשם למשחק ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. דרוקר אמר לקראת המשחק: "עברנו שבוע קשה, נרצה להראות שאנחנו קבוצה טובה למרות חיסרון של שחקנים. זה הזמן להפגין אופי וקשיחות ולהיות יחד".

מבחינת נהריה ההעפלה לחצי גמר הגביע היוותה הישג גדול, אבל מאז הקבוצה של דני פרנקו הספיקה להפסיד למכבי חיפה כאמור, כך שגם היא תצטרך להגיע דרוכה למשחק הביתי בשביל לא להחמיר את המומנטום. נהריה הפסידה בשניים משלושת המשחקים שלה בעין שרה עד כה והפגינה חוסר יציבות גדול בין המחציות בכל אחד מאותם הפסדים.


"זה הזמן להפגין אופי וקשיחות". דרוקר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי